neděle 29. května 2016

V sobotu paříme

První zastávka v "Pilsen neighborhood" neboli v Plzeňské čtvrti, kde jak už jsem psala žijou hlavně Mexikánci... takže je to taková plzeňská mexická čtvrť :-) Koná se tam Mole Festival, což ve skutečnosti znamená spousta stánků s mexickým jídlem, mexickými cetkami, bižu, pracholepy, oblečky... a taky živá muzika a lidi tancujou a já piju sangríju proudéééém :-) Chutná mi móóc, myslím, že jsem dala tak 5 kousků... připomíná mi to Tý-Mobajl-Vánoční-Mochíto-Párty :-)


Později pokračujeme do centra do Millennium Parku, kde absolvuji svoji první House-párty vůůůhůůůů :-D No moc tomu nerozumím, ale ostatní říkali, že to prý moc house-tuc-tuc styl nebyl, spíš taková taneční muzika, což mě se po pěti sangríja-drincích docela zamlouvá... ale je tam tak děsný nával lidí, že když po nás doslova začnou dupat, balíme pařící deku a končíme v báááru. Tam přemlouvám kámošku Adrianu a jejího snoubence Andrewa, že na svatbení cestu rozhodně musí jet do ČR!!! :-D


2 komentáře:

  1. .....a vyřiď Adrianě a Endrůjovi, že u nás mají volný pokoj jak na penzionu :-) No ty na house-party.....hhhhuuuuussssttttýýýýýý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to oni by chtěli Prahů, ale my určitě někdy přijedeme. Jižní Čechy milujeme ;-)

      Vymazat