pátek 27. května 2016

Co je nového v Chicagu?

• Furt chodím na ty hodiny angličtiny zadara. Většinou je to super, ale bohužel už jsem zažila i naprosto hrůznou hodinu jedné úplně marné děvčice. Byla tak nudná a mimo, že jsem stihla sledovat, co probírá skupina "Intermediate" vedle :-)

• Dnes mi jeden z mých spolužáků, se kterým se už delší dobu na hodinách potkáváme, řekl, že jsem "Joy of this class" (Radost této třídy:)... Nojo, Gustavo z Venezuely, ktetému je asi tak 70, "Made my day" (toto neumím přeložit, prostě mě potěšil ;-)

• Hledání domu jsme odložili. Zpruzelá nálada najít něco schopného přetrvávala, a tak jsme si dali pauzu. Pokračování někdy pozdějc.

• Úplně boží věc na Americe jsou názvy ulic, které jsou krásně přehledně vidět na každém rohu a každé křižovatce. Totok mi při orientaci a hledání na mapě dost pomáhá... Víc než "Jdi na Sever" nebo "Jdi na Jih":-)

• Takový ten pocit, že všechno oblečení je mi malé. Ty jo, to si tady pěkně žeru, to přijedu zpět do ČR jako mega-koule. A pak Neal..."Zlato, Tobě je ten svetr nějaký malý, že tys ho dala do sušičky? Víš že tam se tak trochu zmenšuje všechno...?" Cha, chááá, tak to si jdu klidně ke snídani dát zase ty mňam lívancééé :-D

• Přesně za měsíc jedu domů... mám smíšené pocity!
=> to nic-nedělání a pohodové životní tempo mě začíná dost bavit. Navíc tady půčí léto, město ožívá, je tu spousta venkovních akcí a festivalů... no nechce se mi teď pryč :-)
=> ale taky se mi po Vás stýská.. a po Praze a po Brně a po Zlíně a po Ladušcéééé! Doufám, že nemáte žádné plány, protože já budu asi celé léto nic-nedělat v ČR :-)



4 komentáře:

  1. Téra má divadelní prázdniny �� A Sidonka je volnááá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prima, tak to bysme měly zavzpomínat na staré časy... doufám, že tam stále není signál :-D

      Vymazat
  2. Ty jo, Sidonka... Jsou vítány i děti?
    jinak náš pokoj pro hosty je ti plně k dispozici, kdybys chtěla pobýt nějaký čas v Praze/Horoušanech:-)
    Klárka

    OdpovědětVymazat
  3. Klarisko, no jasně že jsou. Naplánujeme si néjaký víkend a zavzpomínáme na staré časy? 😌Pavli, některé věci se nemění a signál tam stále není 😜

    OdpovědětVymazat