pátek 13. května 2016

První týdny české turistky v Chicagu

1. Unavená turistka
Jsem v úžasu, že mě propustili na 3 měsíce do JúEsEj! Ale jsem tak unavená, že jen ležím na gáuči jak lemra, vyrovnávám tryskáčovou nohu a jsem ráda, že nic nemusím :-)

2. Nadšená turistka
Čas se mi srovnal, válet už mě nebaví. Nadšeně vyrážím do centra, hodiny selfíčkuju u fazole, jsem schopná se nekočně dlouho procházet po pláži a všechno mi tu přijde boží!:-)

3. Osamnělá turistka
Jako kamkoliv jít sama mi nevadí, ale jsem sdílecí typ. S živým člověk (Neala a prodavačku v obchodě nepočítám) už jsem nepromluvila dny až týdny. Chybí mi nějaký... jakýkoliv sociální kontakt.  Jako vždy jsem odhodlaná bojovat, takže surfuju jak divá a jsem rozhodnutá se tu s někým seznámit. Bez valného úspěchu bohužel.

4. Gůglující turistka
Na seznamování jsem celkem rezignovala, horlivé úsilí seznámit se tlumím a nechává to plavat, však ono to nějak dopadne! Mezitím vzniká pocit výčitek svědomí, že už měsíc nic nedělám a jen tak se flákám. Měla bych přece něco dělat, všichni něco dělají! A tak aspoň gůgluju všechno možné, co se v Chicagu dá dělat a vidět... ať to tady využiju na maximum. Na příští týdny tak získávám dost tučný seznam toho, co chci navštívit.

5. Smířená turistka
Kašlu na výčitky, od svých 6-ti let mám pořád nějaké povinnosti a něco/někam/někde musím. Po fakt dlouhé době nemusím nic. Takže balím počítač, vyrážím oběvovat město a taky místní kavárny. S kávičkou, mufínem, případně jiným občerstvením surfuju, bloguju, absolvuju všemožné online kurzy a můžu říct, že se ze mě stává slušný kavárenský povaleč, to je 8 (awesome neboli ósm neboli úžasné neboli 8 :-)


5 komentářů:

  1. Nadhera, Paji! Uzivej a hlavne pis dal blog! V Chicagu se mozna zatim seznamujes, ale v Cechach mas uz poradnou fanouskovskou komunitu! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím svoji fanouškovskou komunitu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fanouškovská komunita zdraví šíkágo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ano i ze Brezna zdravi zakladna;) Sakris, jsem ti tu ted psala a cely jsem to nejak smazala. Takze to shrnu:) Uzivej a valej se bez vycitek dle libosti;) mas me pochopeni:)

    OdpovědětVymazat