pátek 20. května 2016

Cestovní... z letiště

Neal je od středy na konferenci ve Philadelphii. Tentokrát balím kufr a v pátek vyrážím za ním. Bude z toho společný prodloužený víkend ve Philadelphii a Washingtonu DC.

Nevím jestli je to i jinde v JůEsEj, ale v Chicagu máme poslední dny velkou kauzu s TSA Security na letištích. To je jinak řečeno skupina lidí, která zajišťuje pasovou kontrolu cestujících. Rozhodli se stávkovat kvůli nevím čemu a to způsobem zdržování a protahování kontroly na maximum. To má za následek nekonečné fronty a tisíce zmeškaných letů.

Momentálně je doporučeno přijet na letiště nejméně 3h předem. A tak vstávám v krásných 5h ráno, abych stihla svůj let v 9:35, a modlím se v hladký průběh. Ujelo mi metro, ale tak snad těch 10min zpoždění nebude tak zásadní! Vystoupím z metra a blížíce se ke vstupní hale zaregistruju houfující se lidi přede mnou... Jakože fronta na pasovou kontrolu vede až ven z letiště?!?! WTF!!!
Oukéj, jsem tu v předstihu, tohle musí dopadnout dobře! A taky že jo, postupuje to rychle a já jsem za slabou třičtvrtěhodinku odbavená se vším všudy. Jééjda, to bylo strachů :-)

Hmm... letadlo mi letí za víc než 2h. Jdu si dát někam kafe a snídani. Po obhlídce všech fastfůdů tady, stoupnu dobrovolně do řady k Mekáči (kdo neví, v ČR bych do Mekáče prostě nevlezla!)... Ve srovnání s ostatními stánky mi to přijde jako nejzdravější a nejpřijatelnější volba tady... Tak to je konec, začínám američankovět :-)


2 komentáře:

  1. Tak to je opravdu koheu..... ty a mekáč? Hmmm, svět se opravdu mění.... :-)))) Pozdravuj v bílém domě :-)

    OdpovědětVymazat