pátek 6. května 2016

Jak jsem si tento týden šla hledat nové kamarády

Úterý = Clemence
Na speed chattingu minulý týden jsem se seznámila s milou Francouzkou Clemence. Vyměnily jsme si čísla a celý tento týden se naháníme na kafe. Historka finišuje faktem, že Clemence nemůže jít se mnou na kafe proto, že pořádá party, na kterou mě nemůže pozvat z důvodu... "I can't invite many people, sorry!"... (Žeprý nemůže pozvat moc lidí, sorry!). No tak sorry...!

Středa = Stafford House
Už dřív jsem se zmínila, že jsem se neotřele vtírla do úplně cizí jazykovky (Stafford House) na akce pro žáky úplně jiné třídy :-) Přestože tam "nepatřím" přidala jsem se do jejich "meetup" skupiny na internetu a zúčastnila jsem se pár jejich veřených akcí. Můj příběh, jak jsem se ocitla v Chicagu, se zalíbil organozátorovi, a tak dostávám přístup i k akcím neveřejným, yes!!
Tento týden jsem sama doma a ke všemu nemám ani angličtinu, takže hledám, jak všemožně se zabavit. Využívám tedy nabídky této školy a ve středu vyrážím na bowling. A jak mi šlo teda to seznamování? ...no tak si představte skupinu studentů-puberťáků, kteří se znají ze školy a jsou uchechtaní a uječení a jsou děsně cool a hlavně se po sobě plazí a prožívají nejúžasnější prázdniny svého života tisíce kilometrů od domova. Ty nějaká třicítka, co nemá co dělat, nezajímá :-D :-D


Čtvrtek = Tinder (seznamovací aplikace na mobilu)
Tak už jednou jsem měla štěstí a na Tinderu se sešla se super-týpkem-fešákem (kdo nezná naši love story, tak díky Tinderu jsem se seznámila s Nealem :-).
No a tak jsem lehce zaktualizovala profil, že jsem zadaná a že hledám někoho "na kafe"... blá blá... A jdu na to. Je to celkem tragédie, všichni chtějí randit nebo sex. A hele, nějaký Slovák žijící v Chicagu. Taky sice posílá oplzlé zprávy, ale dám mu šanci, když je to krajan:). Jdeme na oběd. Tahám z něho moudra o práci a vízech v USA... Ale jinak je to celkem tragédie, za 3 roky života tady nemá žádné kamarády, pak z něho leze, že má manželku... No nevím, co od toho očekával on, já se loučím bye!

Pátek = Cubs game (baseball)
Nechtělo se mi, kdybych neměla lístek, tak tam asi nejdu. Opět jsem vyrazila na akci žáků jiné třídy. No Cubs vyhráli, tak aspoň nějská pozitivní zpráva :-)

Je pátek, Neal je na služebce mimo město. Stavím se v obchodě pro nějaké dobroty a jdu si sednout na pláž. Hraje tu prima muzička a já mám pocit, jakože jsem někde na prázdninách :-D Večer strávím doma u telky se svýma novýma kámoškama ze seriálu Sex ve městě ;-)



2 komentáře:

  1. Vyděržať, pianier, vyděržať!!!!! Držím palec!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně už na to aktivní hledání prdím! ono to nějak vyplyne samo, snad ;-)

      Vymazat