neděle 1. května 2016

Tři týdny v Chicagu

  • To byste nevěřili, jaký tu mám problém se svým jménem. Normálně bych řekla, že Pavla je celkem jednoduché odposlechnout i vyslovit. Když se mě ale tadyk kdokoliv zeptá, jak se jmenuju, musím dycky několikrát opakovat jak pro hluchého: Pavla... what?... PAVLA... sorry?... PA-V-LA.... Pí Ej Ví El Ej ...OMG! Je-žišh-marjáá!
  • Když Neala honí mlsná, jde a něco upeče, to mě jako sladko-žrouta baví :-) Takže včera jsme měli Apple-páj-večeři. A vůbec v kuchyni je to prostě kouzelník, to já budu muset recept na své zapečené těstoviny ještě trochu vypilovat :-)
  • Hotovost tadyk bych zrušila. Všechny bankovky jsou zelené... jak kreativní! A taky mají stejnou velikost, kdo se v tom má vyznat? A to nemluvím o mincích. Ani na jedné není číslo, jejich hodnota je napsána slovy velkostí písma asi jedna. To abych si do obchodu s sebou brala lupu či co?!? Tak to si asi dovedete představit, jak nakupuju a půl hodiny tam u pokladny zkoumám bankovky a mince, abych nakonec podala paní všechno co mám, aby si to vybrala sama :-D
  • Takové ty papírky mezi jednotlivými plátky prošůto šunky už jsem viděla i u nás. Ale tady to mají i pro obyčejný plátkový sýr, takže není problém plátky od sebe oddělit... víte co myslím? No já jsem to fakt neznala, asi jsem v Čechách málo kupovala pláátkovéééj séééjra! :-) A to si tak jednou dělám snídani, kousnu do lahodného toustu se sýrem a hele... papírové překvápko uvnitř :-)
  • Byli jsme v kině na filmu Sing street - byla to dobrá prča, doporučuju :-)
  • Naši historku, jak jsme se s Nealem seznámili, už zná celé Chicago :-) Včera jsem se vtírla na akci "Speed Chatting" (Rychlo-pokec), kterou pořádala jedna jazykovka Stafford House pro své mezinárodní studenty... Příležitost, jak se seznámit, procvičit english a pokecat s kupou lidí během dvou hodin. No a tak všichni samozřejmě chtěli vědět, co dělám v Chicagu a tak jsem to vykládala znovu a znovu a dokola... a tak mám pocit, že už to tu slyšel snad každý :-)


2 komentáře:

  1. To už jsou tři týdny??? Nějak to letí.... Koukám, že to "socializování" ti celkem jde :-) Tak jen tak dál!!!!

    PS: ta pozvánka je opravdu last minute, budu muset s díky odmítnout a těšit se, že ještě někdy nějaká přijde :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jsem si vědoma toho, že nabídka je na poslední chvíli (bohuže jsem to dřív nevěděla), ale tak doufala jsem, že někdo by mohl mít ty koule, sbalit kufr a přijet :-)

    OdpovědětVymazat