neděle 8. května 2016

Na výletě - Indiana Dunes

Jsem výletový typ. Hledám, kam bychom se vydali na výlet => ven z Chicaga.
Pan Lonely Planet průvodce doporučuje vyrazit do Indiana Dunes.

Já: Zlato, byl jsi někdy v Indiana Dunes?
Neal: Cože? Indiana Jones?
(asi jsem to špatně vyslovila, a tak to znělo jako ten film s Harrisonem Fordem:)
... od té doby je krycí jméno toho výletu Indiana Jones ;-)

Asi hodinu autem z Chicaga podél Michiganského jezera je místo zvané Indiana Dunes National Park.
Indiana = stát Indiana
Dunes = duny (písečné kopce)
National Park = Národní park

Zjednodušeně je to taková hróózně dlouhá a hezká pláž, okolo které se dají dělat procházky až túry v dunách. Vydáváme se tam strávit neděli. Vyrážíme do centra Národního parku a dle mapy vybíráme středně dlouhou a středně náročnou trasu. Počasí božské, výhledy daleké, pláže šumící, lidi přiměřeně málo vyskytující se... Nejvíc nás fascinuje, že tam někde hóóódně vzadu je vidět na druhé straně jezera Chicago! Je to tak maličké, že na fotkách to bohužel není vidět. Ale my to vidíme!! A taky večer ty duny ve stehnech a lýtkách pěkně cítíme! :-)




3 komentáře:

  1. Čekal jsem nějakou koupačku, ale jarní voda asi nebyla ještě moc zahřátá.... :-) nebo jste potkali nějakého otužilce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eště není sezóna, koupání zatím zakázáno... ale jó, nějakých pár otužilců jsem tam viděla :-)

      Vymazat
    2. krása střída nádheru :-)

      Vymazat