úterý 31. května 2016

Popelka

O počasí v Chicagu bych mohla psát denně. Zimy jsou tu ukrutné (až mínus 20), existuje tu prý jakýsi "Lake effect" neboli "Jezerový efekt", který způsobuje nevalné počasí, a ne nadarmo se Chicagu přezdívá "Windy city" neboli "Větrné město". Často lituju, že nemám buď svetr, nebo brýle, nebo opalovací krém, nebo že naopak mám bundu, nebo mám legíny atd. atd. Prostě vyjdu a do pár hodin je všechno jinak.

Dnes je venku krásně. Sluníčko svítí, teploměr ukazuje 29 stupňů. Mám sukýnku, balerínky, tílečko, brýle a vyrážím do sportovního obchodu, který je asi 5 bloků od našeho baráku. Mají tam super slevy, a tak se tam jdu podívat, co by se mi tak mohlo hodit. No vlezu tam a líbí se mi elasťáky, mám v nich hezký zadek, a tak je beru ;-) Řekla bych, že jsem tam byla 10 miximálně 15 minut, vyjdu ven a prší. Plány zajít na kafe a procházku tedy ruším. Po cestě domů, což je asi 600m (schválně jsem to změřila na mapě) se strhne takový slejvák, že domů přicházím jako miss mokré tričko / miss zmoklá slepice :-)

Asi 50m před vchodem mám v botech tolik vody, že čvachtám na všechny strany. Když si popoběhnu, abych byla doma co nejdřív, vyzuje se mi bota a zůstane na chodníku... Po pár krocích se pro ni vracím zpět, načež pán stojící pod stříškou vedle na mě kříčí, jestli jsem oukéj. Jasně že jsem oukéj, odpovídám děsně vtipná, nikdy jsi neviděl Popelku, haha? :-) Tak se opatruj Popelko vrací mi pán vtípek a zírá na moje tričko, jakpak by se mi asi dneska dařilo řezat sklo?!? :-D :-D :-D


2 komentáře:

  1. Už jsem si začal říkat, že někam vymizely takové ty tvoje typické historky s parádní pointou :-))) a hle, je to tady a vše při starém :-) tak se těším na další, co se té české Popelce v Chicagu přihodí..... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak samozřejmě bych si přála mít pro blog takovouto historku každý den... Ale to bych pak byla spíš Kalamity Džejn než Popelka :-D

      Vymazat