sobota 23. dubna 2016

Výlet do Plzně


Dnes jsme se vydali objevovat chicagskou čtvrť Pilsen. Našla jsem tam na internetu pár domů k prodeji a taky jsem byla zvědavá, jestli to tam třeba aspoň trochu bude vypadat jak u nás... Jeli jsem to tam zkrátka obhlídnout.

Nevím, jak se to tak mohlo historicky pomíchat, ale čtvrť Pilsen je říznutá spíš mexicky. Nikde ani známka po tom, že by to mělo mít co společného s Českem. Všichni mluví spíš španělsky, kolem samé Tacos stánky, nápisy ve španělštině a já mám pocit, že jsem na dovolené někde na Yucatánu:) 
Narazili jsme na jedinou restauraci s názvem Plzeň, vyvěšený jídelní listek byl ale komplet americký, takže jsme ani dovnitř nešli... šli jsme radši na kafe a pak jsme vyrazili na ty baráky. Abychom to měli dnes multi-kulturní, odpoledne zakončujeme pozdním obědem v řecké restauraci :-)



A nyní vítejte na společné prohlídce plzeňských nemovitostí :-)
Abych to vysvětlila, hledáme starší dům, který by byl dobře dostupný z centra Chicaga. Chtěli bychom si ho podle sebe zrekonstruovat a přestěhovat se tam ze současného podnájmu v centru.
1. Tento červený dům byl první, který jsem na internetu našla. Zdál se mi děsně roztomilý, ale ve skutečnosti to byla celklem ruina stojící přímo u dálnice, takže nic...


2. Druhý žlutý domek se mně líbil hodně. Stojí v klidné ulici kousek od zastávky metra a vzadu na pidizahrádce mu roste krásný jehličnan. Neal prohlásil, že by ho posekal a postavil na jeho místo garáž:-) (ta bohužel chybí).


3. Tento třípatrový dům měl rovnou 3 byty, ale byl bez zahrádky za domem a s divnou kosenou garáží... to já nelíbit:(


4. A poslední... byl na dobrém místě a taky měl roztomilou zahrádku a balkón a garáž... Nemohli jsme moc nasísat, po zahradě chodili současní obyvatelé:-)


Který se líbí Vám? Kam by se Vám líbilo přijet na návštěvu? :-)

8 komentářů:

  1. A který že to má pokoj pro hosty? :)) hlasuju pro 4..

    OdpovědětVymazat
  2. Šťastnou ruku při výběru! :-) Dojedeme za Vámi kamkoli :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Protože se ze mě stal zahrádkový/zahradový typ (i když prvních 30let mého života to tak nevypadalo...), tak jsem pro čtyřku. Pokoj pro hosty podmínkou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. souhlasím se všemi nade mnou, číslo čtyři je nej:-)

    OdpovědětVymazat
  5. To all: všechny ty domy jsou více-generační, takže pokojů pro hosty kupááá :-) Jednohlasně tedy čtverka jo? No tak to Vás budu dále informovat, jak to dopadlo, díky za tipy :-)

    OdpovědětVymazat