pondělí 18. dubna 2016

Pretty Woman dvojka

Od rána si děláme srandu, že jsem celý víkend jak Julia Roberts ve filmu Pretty Woman... a i v něděli to pokračuje. V poledne totiž vyrážíme na oběd s Nealovým šéfem a jeho ženou. Jdeme do restaurace The Gage, která se naštěstí zdá normální, nic extra no-óbl, čím bych se měla rozrušovat. Na začátku poprosím o sklenici vody bez ledu... of kórs, nou bróblem, usmívá se číšník! Sotva upiju 2 centimetry, přiskočí jiný číšník, nestihnu ho zarazit... a šup, here it is! zase mrazivá sklenice plná ledu. Uáá. Mrknu na Neala, že toto je prostě můj marný boj tady. Při dalším ledovém nájezdu už na sklenici držím pro všechny případy ruku a Neal se mi směje, že vrhám kolem sebe ohnivé pohledy. Asi jsem tu za exota, ale je mi to putna :-)
K jídlu jako vždy nevynechám příležitost dát si mořské plody... talíř s tygříma krevetama, chobotnicí a hřebentkou, prostě mňamka! Oběd probíhá dobře, povídáme o všem možném... opět bavíme společnost historkou, jak jsme se seznámili... vyprávím zážitky z letiště, z hodin angličtiny... trocha byznisu samozřejmě taky ... atd. atd. atd.

Po obědě se loučíme ..."Nájs tů mít jůů!!"... a vyrážíme na kafe a zákusek do střešní restaurace v Art Institute of Chicago. Je nádherné počasí, úplné jaro/léto... Asi vytáhnu žabky :-D

Další zástavkou je Chicago cultural center, kam se jdeme podívat na výstavu "Strandbeest". Jsou to takové příšerko-mašinky, které se pohybují pomocí větru, nebo lidské síly... docela těžko se to popisuje, lepší je se mrknout na toto video nebo toto video.

Poslední zastávkou je to kouzelné místo zvané... tra dáááá... výtvarné potřeby. Kupuju nelinkovaný blok a pastelky... odolávám koupit dalších spoustu jiných krásných věcí... a jsem ready na nějakou tvorbu, juchůůů!

Krásný slunečný den končíme na balkóně... grilovačka, hamburgry, ....

Neal: Máš ráda Jamesona?
Já: Ani moc ne, dám si radši víno.
Neal: Ale já umím vynikající drink, to ti bude chutnat...
Já: No já nevím, víš, že mi chutná tak maximálně mojito, dám si radši víno...
Neal: OMG, tak to aspoň ochutnej ne??

... O půl hodiny později...

Já: Zlató?? dala bych si ještě jeden ten Jameson-drink ;-)

... Za další hodinu... po pokusu napsat článek na blog, což odkládám na zítra... a radši...

Já: Zlááátóóó?!?! je to delišous!! prsimtěě, uďláš mi jšštěé jdeén ten vynikjíícíí drink? :-D :-D




5 komentářů:

  1. Tak ty pobřežní potvůrky jsou hustýýýýý.... apropo, nebyl by recept na delišous džejmson drink, pro nás alkoholiky z jihu? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jakože pastelky s gumama? Já se picnu! Kozub

    OdpovědětVymazat
  3. @Radim: vyzvěděla jsem recept:-)

    Delišous Jameson Drink:
    1/2 limetky rozdrtit ve sklenici (asi jak na Mojito)
    přidat led
    1 až 1,5 panáka Jameson (dle chuti :)
    Sklenici dolít Ginger ale (zázvorová limonáda)

    @Kozub: jo taky jsem čubrněla. Ale gumuje to víš jak... nikdy úplně ne precizně do běla... takže trošku šméčko :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, drink musím také vyzkoušet. Já počítám Q1 a nezbývá než závidět:-)

    OdpovědětVymazat
  5. @Fi Ko: Držím palce s kvartálem, myslím na Vás! :-)

    OdpovědětVymazat