čtvrtek 28. dubna 2016

Už je to tady

Tak už je to tady.
Venku je hnusně, zima a déšť. Nedá se nic dělat. Neal je v práci. Já sedím doma. Nic se neděje, nemám žádné zábavné historky na blog. Prostě depka.

Takže, jak se dá bojovat s depkou kdesi v prdeli na konci světa?
Dost blbě!

Rada č. 1 = jdi si zacvičit!
Jediné, co mě tak nějak zvyšuje dávku endorfinů v těle, je pohyb. Když je hezky, chodím hodně ven. Procházky po pláži jsou kouzelné! No a když je hnusně, naštěstí tu máme v baráku posilovnu (na střeše). Je to zadara, věčně je tam prázdno a je tam fakt božský výhled na downtown (centrum města). Takže hodinka na běžícím páse denně mě pozvedne náladu natolik, že hned jak uřícená slezu dolů (ne rozhodně neběžím, spíš tak jako rychle-pochoduju), jdu si dát nějaký ten zákusek, abych se za výkon odměnila :-)

Rada č. 2 = najdi si nové kamarády!
Jo, to je trabl posledních dní. Nějaké to "socializování" bylo pro mě jako introvertního člověka vždycky dost problém. V tomto směru se tu dost překonávám!! Přihlásila jsem se na Meetup a Internations a snažím se najít nějaké nové kamarády, ale moc mi to zatím nejde :-( Dnes mě na kafe zachránila Adriana, to je přítelkyně Nealova kolegy z práce. Moc milá a příjemná Mexičanka, která bohužel v pondělí odjíždí pryč :-(

Rada č. 3 = zabav se jinak, jakkoliv!
- Jo, tak začla jsem tedy víc pronikat do toho vaření tady, taže dnešní kuře s opečeným bramborem a špenátem = prostě mňamka!
- Stále pokračuju ve sledování seriálu Game of Thrones. Mám úpně novou slovní zásobu jako: hostage (rukojmí), treason (zrada), vengeance (pomsta), guts (vnitřnosti), siege (obležení) apod. :-)
- Googluju vše co se týká Čechů v USA. Ambasády, Česká centra, Divadla, Knihovny, Sokolská sdružení atd. atd. Zatím je mi to na prd, ale tak třeba se bude hodit.
- Prozkoumávám rozdíly mezi všemožnými domácími spotřebiči tady. Varná konvice neexistuje. Pračka pere neuvěřitelně rychle, asi tak za 40 min je hotovo, že pochybuju o kvalitě vyprání. Sušička je naprostá bomba, řekla bych že možná ještě lepší než myčka, která myje neuvěřielně dlouho - asi 3h, takže je potřeba to dost dopředu naplánovat!!

Rada č.4 = najdi si nějaký opěrný bod, na který se budeš těšit
Máme v plánu nějaké výlety, tak se těším, že snad poznám i kousek USA okolo. Snad to vyjde! Googluju a sepisuju itineráře, to mě baví, v tom jsem expert :-)

Víc rad si sama pro sebe nemám. Todle musí stačit! To dám!



Žádné komentáře:

Okomentovat