úterý 19. dubna 2016

Knírek - 2.díl



V minulém díle jste si mohli přečíst => 1.díl.

Hodně se mě ptáte, jak dopadla kauza knírek. Takže asi takto přátelé. Od té doby, co jsem se vrátila po Vánocích zpět do ČR, jsem toto téma diskutovala snad se všema... zepředu, zezadu... zprava zleva... Dostala se mi spousta různých rad, nerad, názorů a návodů. Zjistila jsem, kolik lidí kolem mě si kníra strhává nebo holí. Vlastně jsem zjistila, že je to v ČR úplně běžné, jen se o tom moc nemluví.
Asi bych to nijak extra dál neřešila, ALE... začala jsem si všímat, kolik ženských kolem mě kníra má... prodavačka v obchodě, kolegyně v práci, lektorka ve cvičení a v neposlední řadě moje nová bankovní poradkyně. Ta měla takového bíbra, že nebylo možné se na sjednávání nového bankovního účtu vůbec soustředit... Myslela jsem jen na to, že..."Bože, takto nějak vypadám já??? OMG!"...
A konec! Po odborném zásahu nejmenované spřízněné duše (ještě jednou díky!) jsem dala knírek dolů a okamžitě jsem měla pocit, jako bych byla asi tak o 10kg lehčí :-D :-D :-D
Fakt, že jsem knírek odstranila ještě několik týdnů před odjezdem a vůbec nikdo si toho nevšiml (teda nikdo nic neřekl), může značit cokoliv... ale je mi to fuk! protože teď jsem to prostě NováJá ... restart se vším všudy :-)

Jo, Američani jsou depilací posedlí... a protože uplynulo pár týdnů a je třeba udělat další údržbu mého nového vzhledu, tak jsem tu vyrazila do drogerie. Měla jsem v plánu koupit si nějaký super-spešl přípravek, který bude jistě 100x promakanější... a hele krabička s názvem "Bezbolestná depilace", no tak to přesně potřebuju, yeah!

Postupuju dle návodu.
1. nejprve očistěte ret "před-depilačním" ubrouskem a nechte 10min působit.
Už po minutě cítím, jak mi začíná odumírat horní ret... jakože cože? lokální anestezie? cool!
To ještě netuším, že to bude v zápětí dost potřeba.

2. Vezměte voskovací proužek mezi dlaně a třete, aby se vosk zahřál.
Třu se jak divá a vosk se ani nehne... vezmu tedy fén a zahřívám a zahřívám a zahřívám... když už jsem poměrně dost vyfoukaná, odtrhnu od sebe dva proužky. No jde to celkem ztuha, představovala bych si to vláčnější. Ale tak asi je ten americký vosk prostě trochu víc festovní, pomyslím si naivně.

3. Přiložte na horní ret, nechte ztuhnout.
Tuhne to dost okamžitě... vlastně mám pocit, že si to na obličej přikládám už vytuhnuté, ale dost těžko se to odhaduje, když vrchní polovinu ksichtu vlastně necítím!

4. Strhněte rychle a těsně u kůže.
Škubnu... nic necitím, anestezie působí... ale jen tak pocitově bych řekla, že jsem si strhla spíš kůži než chlupy. Čumím na sebe do zrdcadla, vosk mám úplně všude, jen chlupy jsou stále na tom stejném místě, kde jsem je viděla i před 5 minutama. WTF!

Jdu vyhrabat do kufru zbytek voskovacího pásku z ČR a jdu operaci dokončit normálně po našom! Bingo! Zase jsem o pár kilo lehčí a krásnější :-)



3 komentáře:

  1. Když ne zmrzlina, tak jsou to brýle?;) Já to podle fotek tušila, ale bála se zeptat (nemluví se o tom) :) a hádej co, jsi to pořád ty! a navíc ještě hezčí.. vedeš si skvěle, ať se ti dál daří!

    OdpovědětVymazat
  2. A já jsem si říkala, ale tak nějak jsem se neptala.. :)...

    OdpovědětVymazat
  3. Na depilaci voskem jsem moc málo odvážná a knírek se mi naštěstí vyhnul :) V poslední pár týdnech ale přemýšlím nad laserovou epilací, protože je mnohem méně časově náročnější než holení žiletkou a když ji srovnám s utrpením, které je prý zažíváno při depilací voskem, tak v ní vidím jen samé výhody :)

    OdpovědětVymazat