sobota 16. dubna 2016

Pretty Woman

Tak a je to tady! V neděli jdeme na oběd s Nealovým šéfem. Rozhodně nemám co na sebe! ...Takže dnes jdeme nakupovat. Vlastně jsem si toho ani moc nepřivezla, takže ...už bylo na čase!

1. zastávka outlet GAP. Zkouším snad všechno, co tam mají, a odcházím s pěkně naditou taštičkou.
2. zastávka ALDI. Něco jako náš LIDL, kupujeme zásoby potravin... teď může přijít sněhová bouře, jsme ready.
3. zastávka Cole Haan, Nealův oblíbený obchod. Dostávám tu opožděný dárek k narozeninám - dva páry nových jarních botiček, yeah! Taky Neal potřebuje nové boty, už týden chodí s dirkou v podrážce. Rozhlíží se, co by si vybral, aby se po chvíli opět vrátil ke stejnému modelu bot, který kupuje už potřetí po sobě. Vysvětluje mi, že barva i střich jsou prostě perfektní.... prodavačka mu s lítostí oznamuje, že tento konkrétní typ se přestává po mnoha letech vyrábět... Neal pulí oči a pak neváhá a kupuje rovnou 2 páry... 1 do foroty :-)
4. zastávka Columbia. Ještě nový kabátek a jsem ready for spring in Chicago!

Byl to úspěšný schopping day, jdeme se odměnit do cukrárny... výbórnáááá zmrrrzliná!!!

Jsem jak Pretty Woman, s celým tím nákladem tašek míříme domů. Po cestě se stavíme ještě v místním sekáči, ale je to nějaký omyl. Vyberu si tam šaty, které stojí téměr to stejné jako celý nákup v GAP. Tak to asi nééé. Jdeme domů... modní přehlídka začíná :-)


3 komentáře:

  1. Tak pošli fota z módní přehlídky!!! Jak drahé či levné jsou tam šatičky a botičky?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super vidět, jak si to užíváš!!!! Tak jen tak dál a pošli foto v Chicago-spring-fashion-mode-style :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Néé, já se stydíím, však mě pak uvidíte na fotkách "ze života" :)
    Ceny jsou všelijaké (boty $100 = 2500 Kč, kabát to stejné, kalhoty $19 = 475 Kč, šaty $30 = 750 Kč) atd.

    OdpovědětVymazat