pondělí 11. dubna 2016

Narozeniny

Dnes mám narozeniny... tak prý celý den děláme jen to, co budu chtít... juchůůů :-)

Ráno relaxujeme a znovu se díváme na film "Cesta do Ameriky", který jsme včera večer prospali.

Na oběd jdeme do restaurace v "Athletic hotel", což je krásná budova bývalého Atletického klubu. Všude to dýchá sportem, výzdoba ze všech možných nářadí a náčiní z 19.století, na stěnách jsou parkety z tělocvičny, bazénové dráhy zdobí podlahy atd. atd.
Narozeninové menu:
Drink - Mimosa (šampaňské s pomerančovým džusem)
Hlavní chod - Vejce Benedikt (toust, vepřový pupek, uzený losos a ztracené vejce)... vynikající
Po vejcích přichází číšnice, přináší dortové lžičky, aby na mě mrkla, že ještě přijde narozeninové překvapení ;-) Neal se usmívá "jakože o ničem neví" a já se lehce děsím, že přivezou dort na kolečkách a budou zpívat Héééépy brrrzdééééj tůůů jůůůů... Naštěstí nééé, donesou mi "jen" Crème brûlée s hořící svíčkou, jsem dojatá... "make a wish, honey" :-)

Ještě jdeme mrknout na střechu do baru Cindys, je tam nádherný výhled na Millennium park.


Odpoledne jdeme do Akvária.
Chodíme kolem všech těch ryb a já vyprávím Nealovi, jak jsem Terce před odjezdem schovala v šuplíku dárek k narozeninám... jakože to bude za pár týdnů překvápko, až jí napíšu hádanku, kde má hledat...chi chi:-) Pak jdeme na 4D promítání o životě pod mořem... je to fakt boží, furt nás něco ofukuje, stříká na nás voda ze všech stran a když mě žralok kopne do zad, vyjeknu na celé kino. Naštěstí to má jen 15 min...uf. Jdeme radši na výcvik delfínů a tučňáků. Sedíme si tak nad tím obrovksým bazénem, čumíme, jak tam ti delfíni mávají a plácají a skákají... když mi najednou přijde zpráva od Terky, že nečkaně uklízí šuplík, kde náááhodou našla můj dárek, OMG!!! překvápko v tahu :-D :-D

Na večeři jdeme do Cold Storage, kde si dáváme ústřice a krevety a mušle a nakonec to zakončíme humrem. Oblizujeme se až za ušima :-) Narozeniny zakončíme v Citizen baru naproti v ulici. Dávám si víno z plechovky, Neal pokračuje v pivní krasojízdě a vymýšlíme, kam pojedem na dovolenou... Aljaška? Čína? nebo jinam? Nechte se překvapit ;-) Happy Birthday!

1 komentář:

  1. Ahoj Pavli, jsme rádi že jsi v pořádku dorazila a přejeme všechno nejlepší k narozeninám:-) Krásná oslava a překvapení:-) Radim & kancelář 6517

    OdpovědětVymazat