pondělí 25. dubna 2016

Jak jsem se zasnila...

Minulý týden jsem byla na "College Fair", což je něco jako burza vysokých škol u nás. Šla jsem to tam omrknout jen tak ze zvědavosti, že se dozvím, jaké jsou v Chicagu školy a co se tu dá studovat... A všichni byli zas tak milí a zastavovali mě a usmívali se a vysvětlovali mi, proč zrovna ta jejich škola je nejlepší... Nasbírala jsem hodně letáčků, někde nechala i své kontaktní údaje... a taky jsem se na všechny zeširoka usímívala... atd. atd. atd.

A hned druhý den mi volá milá April z Tribeca Flashpoint College. Prý jestli nechci přijít na kukandu, že bychom si o mém potenciálním budoucím studiu pohovořily osobně přímo ve škole. A já proč ne, a tak jsme si domluvily schůzku na dnešní odpoledne. A tak si nechávám vyprávět o tom, jak tato škola se zaměřením na Multimédia (film, animace, zvuk, grafický design...) vyučuje své studenty prostřednictvím praxe s reálnými klienty... jaké všechno speciální vybavení škola má... kde má jaké nahrávací studio... na kterých všech úžasných projektech se škola podílela... Ne, nemáme tady žádné talentové zkoušky... Ano, poskytujeme studijní víza pro mezinárodní studenty... Procházíme se vymakaným interiérem a já pulím oči všemi směry:-) Musím přiznat, že studovat Grafický design tady by byla prostě bomba...!!

... školné za obyčejný dvouletý (předbakalářský) program je $55000 (1.375.000 Kč)... a pak jsem se probudila :-D


3 komentáře:

  1. Tak toto mě napadlo hned při přečtení nadpisu a první věty... bohužel realita....

    OdpovědětVymazat
  2. ...jó, no tak tušila jsem to už od začátku, ale tak proč bych se nešla podívat :-)

    OdpovědětVymazat