pátek 15. dubna 2016

Jak jsem omládla...

Tryskáčová noha se mi pomalu srovnává. Každý den se budím o hodinku později, dnes dokonce až v 6h juchůů :-)

Ráno sedím u snídaně a najednou slyším kroky...úplně jakoby někdo přišel do bytu... pomalu se blíží ke mě... dost mě to vyděsí. Čumím jak puk, jaký zloděj se objeví za rohem... až mi ty kroky přejdou nad hlavou, tak zjistím, že někdo chodí po střeše, OMGGG!! ufff... Jsem to ale posera, okamžitě píšu Nealovi smsku, že už se fakt těším, až se dnes vrátí!! :-)

Jsem hrozný lenoch, k vaření se odhodlávám celé odpoledne. Nakonec vykouzlím zapečené těstoviny s kuřecím masem a sýrem. Neal to vidí prvně v životě, ale prý mu tento "egg-chicken-vegetable-caserol" chutná... no tak snad nekecá :-)

Když jdu večer z angličtiny, stavím se v obchodě pro víno... a hele prý jestli mám ID card... tak to už tu dlouho nebylo, já sem tááááák mladáááá jupíííííí :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat