středa 20. dubna 2016

Ema má mísu. Máma mele maso.

Tento týden jsem měla speciální individuální english lesson.
Prakticky to znamenalo, že jsem nejprve 90min seděla se dvěma lektorkama, které moji angličtinu prolustrovaly skrz na skrz... čtení, mluvení, poslech, psaní, gramatika, slovní zásoba... prostě všechno. A pak přesně podle toho poskládaly hodinu speciálně pro mě a moje nedostatky. Hustýýý! a pořád zadara, prostě jedním slovem božíí!! No a jak to dopadlo?
Tak nejprve chvála na moji esej, prý very gůůd. Slovní zásoba i pravopis very gůůd. ..."We are so impressed!" Čumím jak puk... mé ego stoupá, začínám se červenat... Senk jůů!! No chodit rok s Američanem prostě musí chtě nechtě znamenat nějaký pokrok v angličtině! vřele doporučuju ;-)
Následují nějaké drobné výtky ke gramatice a k používání určitého a neurčité členu (haha, to jsem čekala, to prostě nebudu umět nikdy:)
A nakonec přihází šokující třešnička na dortu... Absolutně prý nejde přečíst moje písmo! WHAAAT??? Lektorka mi ukazuje tu esej, co jsem napsala. Vyznačila zvýrazňovačem každé písmeno, které prý není napsáno správně... Vždyť ta esej je téměř celá žlutá!!!... Jakože cožeeee??!?!!? No tak když se na to dívám, tak má pravdu, celkem dost jsem to naškrábala, ale přece... Celý život mi někdo chvální můj krásný rukopis, na který jsem patřičně pyšná!! Lektorky se omluvně usmívají a vysvětlují, že mi chtějí jen pomoci. Když prý budu vyplňovat jakýkoliv úřední dokument v USA, můžu s tím mít trable. V zápětí dostávám strojově předkreslená písmenka ...ještě se rozhlížím, jestli to není nějaký vtip... a ono ne... celou hodinu jak idiot trénuju, jak se píše správně "v", "u", "n"... ty moje prý vypadají všechny stejně.
No tak to je teda góóól, ve svých 32letech sedím doma u stolu a šprtám psaní písmenek jak prvňák :-D :-D :-D

Náladu mi to ovšem zkazit nemůže. Zvlášť když se u toho dívám na svoji dnešní online hodinu angličtiny. Mojí youtube-english-bohyní je geniální Ronie. Na jejich videích začínám vykazovat lehkou závislost (Terko, ještě jednou díky za doporučení!:).
Pokud máte 12min čas a chcete se naučit něco málo anglického slangu, pusťte si toto video a vydržte až do konce! ...málem jsem se dnes počůrala smíchy :-)



5 komentářů:

  1. No zrovna tvoje písmo jsem vždycky obdivoval, že se dá pěkně přečíst.... po sobě to občas nepřečtu ani já sám, no nechci vidět, co by řekly dámy mně... nemáš někde fotku toho "žlutého" textu? Jinak díky za recept na drink, o víkendu vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotku žlutého textu nemám, ten si holky vzaly. Spoustu našich podkladů potřebují jako podklad pro získání učitelského certifikátu.... Ale už dva dny píšu svým krásným novým tiskacím písmem (ne psacím) a jsem moc spokojená, jak mi to jde, hodnotím se "výborně":))

    OdpovědětVymazat
  3. Tesim se kazdy den na pokracovani. Pismenka me dostala :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Janí, jsem rada, ze te to bavi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsi mě opět pobavila :-) Pokud to nejde přečíst po tobě, tak nevím, nevím.....jestli by se neměly naučit číst psací...beztak jsou už všichni zblblí tiskacím :-) Aspoň máš "průpravu" :-)

    OdpovědětVymazat