pátek 22. dubna 2016

Teppanyaki překvápko

Včera jsem měla překvápko. Neal mě přišel vyzvednout na angličtinu.

Neal (přivítání): "Omg honey, you are all day like this? (Panebože zlato, takto chodíš celý den?)"
Já: "What do you mean? (co tím mylíš?)"

Přemýšlím, kde mám zbytek jídla nebo nějaký flek...
Neal mi polopohoršeně a polopobaveně ukazuje na hrudník...

Neal: "You could cut glass with your nipples! You don't have a bra? (Bradavkama bys mohla řezat sklo! ty nemáš podprsenku?)" :-D :-D :-D

... no tak je dnes trochu chladněji, ale tak já jsem to nikdy moc neřešila...

Já: "Vždyť víš, že jsme o víkendu nestihli zajít do obchodu se spodním prádlem"
Neal: "We will go to Victoria's secret this weekend! (O víkendu zajdem do Victoria's secret!)"
Já: "Ok, why not (oukéj, proč ne :-)"

Po tomto vtipném přivítání přehazuju přes sebe svetr, abych teda nikoho nepohoršovala :-) ...a jdeme randit = na večeři :-)

Už jste někdy měli Teppanyaki? Já nikdy. Možná jsem to viděla v televizi nebo na internetu, ale nikdy jsem to nezažila Live.
Takže sedíme v asijské restauraci těsně "u plotny" a sledujeme kuchařskou šou plnou házení nožů, sekání kuřete, krájení zeleniny, mixování rýže, restování nudlí a lososa, dušení krevet, srandičky s vajíčkem a nakonec ohééééééňň... :-)



5 komentářů:

  1. Já se tady naučím i nová slovíčka. "NIPPLES" jsem doteď neznal:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se tady naučím i nová slovíčka. "NIPPLES" jsem doteď neznal:-)

    OdpovědětVymazat
  3. @Jana: dobrota to byla. Ještě jsme si kupu donesli domů a ládovali jsme se tím druhý den k obědu :-)

    @Fi Ko: To jsem ráda, že můj blog má i edukativní charakter... budu sem častěji dávat podobně důležitá slovíčka :-)

    OdpovědětVymazat