středa 13. dubna 2016

Jet leg ... tryskáčová noha

Vždycky jsem si myslela, že nemoc z časového pousunu je anglicky JET LEG (tryskáčová noha). Jaké zklamání, když jsem dnes zjistila, že je to JET LAG (zpoždění).

Po celkem náročném víkendu jen posedávám doma. Pořád se mi nesrovnal čas. Budím se nad ránem, abych už nemohla usnout a pak to doháním přes den... no prostě parááda, válet se několik dní za sebou a nedělat nííííc... :-)

Navíc ty večerní hodiny angličtiny (ve 2h ráno českého času)... ale jó, jde tó, včera mi lektor Caileb řekl, že... "your english is good!" Taky ještě aby né, ty Ukrajinky děsně šišlají, Peruánec polyká každé slovo v půlce a Turek, který seděl vedle mě, dost koktal... vůbec jim není rozumět. Jsem tam jak perla v bažince :-)

No nic, jdu něco dělat, abych tu tryskáčovou nohu už brzo rozhýbala :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat