středa 13. dubna 2016

Tady se žije organicky...

Tryskáčovou nohu jdu protáhnout do města. Potřebuju zajít na nákup. Neal je teď 3 dny v Los Angeles, chci mu tedy na přivítanou vykouzlit nějakou mňamku. To bude čubrnět, jakou si našel ve světě nevěstu :-)
Mimojiné taky potřebuju obyčejné věci typu:
- kafe (normální instantní Nescafe, to snad doprčic musí být mezinárodní)
- ovocný čaj (z toho černého už je mi šoufl)
- nějaké sušenky ke kafi, to musí být
- kysaná smetana do salátu (to bude asi nejtěžší úkol)
- plus ovoce, zelenina, pečivo, atd. atd. atd.

Vygooglila jsem si nejbližší potraviny typu "zdravá výživa" a snažím se vrýt si cestu do paměti. Když pak vyrazím, po cestě stejně zapomenu počítat, kolik bloků už jsem ušla, takže nakonec jdu podle čuchu a intuice :-) V potravinách strávím asi 1,5h. Čumím do všech regálů, co že se to v Emerice prodává zdravého k jídlu. Téměř na všem je napsáno "organic", "gluten free", "low fat" nebo "vegan", WOW!! Taky mě fascinuje, jak mají krásně poskládanou zeleninu do komínků, až jsem si to musela vyfotit :-)
- instantní kafe nevedou vůbec (nepropadám panice, zkusím ještě jiný obchod)
- ovocný čaj bez ibišku nebo jiných přísad taky nevedou (nepropadám panice...)
- koupila jsem si vanilkové sušenky, ze kterých se doma vyklubaly obyčejné piškoty (OMG!, asi z nich udělám pudink, pokud tu něco takového jde koupit)
- kysaná smetana byl moc ambicióní úkol na první návštěvu potravin, to nechám na jindy.
- chleba nebo tousťák nešel pod $6 (150 Kč), takže jsem se rozhodla pokračovat ve své bezlepkové dietě :-)
... ostatní snad oukej...

U pokladny jako vždy panáček supermilý. Zdvořilostně si chce povídat o počasí, totok stydlivě zvládám, platím, odcházím....gůůůůdbáááááj!

PS: Organic products = Všechny organické produkty začínají jako plodiny pěstované bez syntetických chemických látek, včetně toxických a perzistentních pesticidů, které nejsou ani v půdě ani ve vodě, stejně jako v potravě. Od roku 2002, všechny organické potravinářské výrobky prodávané v USA musí splňovat přísné normy USDA.




2 komentáře:

  1. Zdravím do USA, pár dní jsem byl mimo, tak jsem doslova zhltal nové články. Ta tryskáčova noha mě fakt rozsekla..... :-))))

    Už se těším, jakou organickou laskominu pro Neala vytvoříš! Držím palec!

    OdpovědětVymazat
  2. Ti nevím, jestli v júesej mají zakysanou smetanu...ale Crème fraîche - jemně kysanou francouzskou smetanu by mít mohli:-)
    -> Radim: četla jsem orgasmickou místo organickou, tak jsem taky zvědavá, jak to dopadne:-)
    Klárka

    OdpovědětVymazat