úterý 12. dubna 2016

Angličtina za hubičku

No tak jdeme na to. Je pondělí a já mám dnes první hodinu angličtiny - to je přeci ten důvod, proč jsem přijela do Chicaga, že? :-D :-D
Ještě včera jsem si stihla zařídit Chicago-lítačku-kartičku, takže studuju, jak se do školy dostanu a hele, je to dost jednoduché, 4 stanice metrem od baráku. Vyjdu o půlhodiny dřív, jak se znám, určitě se mi po cestě stane nějaká vtipná příhoda, která by byla dobrá na blog, ale blbá při vysvětlování na první hodině. Dojdu na metro, je tu neskutečně narváno a vida... nejsem schopná narvat se tak do prvních 3 vlaků, no ještěže mám čas navíc. I tak dorazím s předstihem... takže pohodááá.

Na první úvodní hodinu nás přišlo asi 15. Jsou tu spolužáci ze Srbska, Ruska, Mexika, Kolumbie, Ukrajiny, Hong Kongu, Černé Hory. Jsme tu dnes jako nováčci, budeme ale zařazeni do už běžících skupin. Jsem v té prostřední "Intermediate"... když ale zjistím, že jsem tam všichni, začínám se děsit. V té nejlepší skupině "Advanced" jsou jen 4 lidi, když se milá koordinátorka ptá, jestli se nechce někdo přidat, nesměle se přihlásím. Přestože je kurz zdarma, chci z toho vyždímat maximum! :-)

Vítá nás milá lektorka Coco, která prozrazuje, že je to její první hodina. Celá koncepce TEFL Academy je založena na tréninku nových anglických lektorů na nás "dobrovolnících", kteří máme tím pádem tyto jejich hodiny zdarma. Musíme zaplatit jen jednorázový poplatek $20 za poskytnuté materiály, jinak můžeme chodit klidně denně. No tak jóóó, zítra naviděnou :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat