pondělí 28. prosince 2015

Ve mlejně

Dnes je neděle a my se suneme na sever navštívit Liz a Jeffa = Nealovi nejlepší přátelé. Před více než rokem koupili dům v městečku Barton (Wisconsin), který dřív býval mlýn a ke kterému patří i kus pozemku kolem řeky. Liz je umělkyně, takže je v něm všechno tak nějak designově zajímavé...oba jsou superlovely a já nemůžu přestat obdivovat ten krásný prostor, ve kterém bydlí.





Jdeme do baru "na pivo a fotbal"...klasická to zábava tadyk. Oba hodně cestují, probíráme všechno možné a především, život v Číně, kam se teď spolu přechodně stěhují za prací. Večer skončíme zpět u nich doma, hrajeme deskové hry a popíjíme "moonshine" (tak pojmenovali slivovici, kterou jsem dala Nealovi k Vánocům). Mám slinu, Amíci mě obdivují, jak můžu toho tolik vypít (rozuměj 3 malé panáčky) a já jim vysvětluju, že je to medicína :)




Žádné komentáře:

Okomentovat