středa 23. prosince 2015

Díky ježíšku

Středa. Bouřka. Leje jak z konve!

Tak jo, žádné velké zdržování a rovnou dolů pro kafe! Vstoupím do kavárny a už ke dveřím na mě řve nakřáplým hlasem nějaká punkerka s piercingem "HáuÁrJůůTůdééj..."? Co? To je na mě? Ale já jsem nic neudělala! Jo aha, prý jak se dnes mám...doprčic, na tudle jejich zdvořilost si prostě nemůžu zvyknout!! No nic, jsem za hulváta, protože normálně bych se jí měla zeptat zpět, ale já v šoku jen kývnu a frčím k baru, kde si jdu objednat své "Van kapučíno plíz...". Druhá slečna opět velmi zdvořile na mě něco povídá...sakryš, cože?...ne, svíít si nedám, senkjůů! Platím 4,15$ (104 Kč pokud by Vás to zajímalo) a jdu zpět.

Na oběd se vydám k Nealovi do práce. Hrozně leje, prý si mám vzít ten velký deštník u dveří, oukej! Vylezu před barák, rozdělám paraple a je obrovské. Připadám si, že na rameni nesu takový ten slunečník, co se rozdělává v létě na zahrádkách...po cestě sejmu pár kolemjdoucích, ale naštěstí to není moc daleko. Dáme si thajské jídlo a já jdu zpět. Pak už se nedělo nic zajímavého, nacpu se nějakýma mentolovýma sušenka a zbytek dne je mi blbě, ležím, bliju...zachrání mě až večer žaludeční čaj (díky ježíšku:)

Večer u krbu balíme dárky. 
Já: "Zlato, máš nějaké mašličky...?"
Neal: "Ne, jsem chlap..."

Právě teď je 24.12.ráno. Vstáváme, chystáme se a balíme kufry...v ČR je téměř 17h, tak to vy už asi balíte kapra a mícháte salát. Moc na Vás myslím a přeju krásný Štědrý den!:-*


Žádné komentáře:

Okomentovat