pondělí 28. prosince 2015

Jedeme na hory

Je pondělí. Chtěli jsme vstát brzy, protože předpověď hlásí na dnešní den sněhové bouřky, kterým jsme se po cestě na hory plánovali vyhnout. Ovšem "moonshine" nám trochu překazil plány:) S Liz a Jeffem se loučíme teprve po 10h a frčíme dál na sever do lyžařského střediska Rib Mountain. Čeká tam na nás apartmán s vířivkou a krbem ;-)

Cesta nakonec probíhá celkem poklidně, ovšem dost přituhlo a opravdu se to kolem nás začíná "bělat"...že bychom nakonec měli i nějaký sníh? 



4 komentáře:

  1. I podle fotky máte víc sněhu, než my tady v celé republice dohromady :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahooj Pavli, mas s sebou sve zanovni ski?😉 Tady fakt bida se snehem. Jezisek mi nadelil skialpove lyze (ne, nevytahuju se ani malinko:), jsou totiz z bazace:) a nevim nevim, asi se na ne letos bude prasit v garazi. Jinak moc dekuju za prenadherne pf z dilny pana pajky. Radek moji obalcicku odlozil v garazi na lednici a ja cetla pf az ted. Jako vzdy je bozi. Dneska jsem byla po dlouhatanske dobe na spiningu, malem jsem tam vypustila dusi ale bylo to fajn. Tak to jsou novinky ze Brezna😊 Elina se sama houpe na koni ale chodit se ji jeste nechce. Myslime na Tebe, pusku,pacek

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tady napadla kupa sněhu, ne lyže s sebou nemám, nevešly se mi do kufru:) zítra nějaké půjčíme...jsem ráda, dost pochybuju, jestli to nebudou mé jediné letošní lyže ;-) až přijedu, musím Vás přijet do Března zkontrovat, posílám pusu, Pan Pájka

    OdpovědětVymazat
  4. Jasnacka prijed budeme se tesit! Tak si predstav ze ja po tom spiningu jsem do dneska na endiaronu, piskotach a caji.Asi jsem to prepalila:) Takze tataracek a ovarek se nekonal. Slza sampicka a valeni na peci se zaludkem jak na vode, tak to byl muj silvous:). Toz stastny novy rok i vam Pavli. Vzajemne nepochopeni manzestru me pobavilo:) Ty situace jsou fakt vtipny:) Pacek uzivejte.

    OdpovědětVymazat