neděle 27. prosince 2015

Štěpán

Poslední dva dny bych hodnotila spíš jako trapas. Dnes (sobota) se to konečně zlomilo. Asi jsme se všichni dobře vyspali a vstali správnou nohou z postele či co. Na oběd jdeme s dalšími příbuznými, tentokrát ze strany Benešů (strýc Bill, teta Barbara, sestřenice Roxane a Laura). Nálada je dobrá, Neal baví celou společnost historkou, jak jsme se poznali, já povídám, jak se u nás slaví Vánoce a hele, prý se jim líbí můj roztomilý přízvuk :-)




Odpoledne odpočíváme u sestry Nicole doma. Olivia mi ukazuje všechny dárky, znovu mi děkuje za ty ode mě a skládáme puzzle z Islandu ;-) následně čteme knížky, kreslíme a nakonec to završíme schovávačkou. Stávají se z nás kámošky:-)



Večer jdeme do kina na Star Wars E VII. Jako jóó, nějaké detaily mi asi unikly, ale jinak dobrý, líbilo! Nicole společně s Aaronem a Nealem potom probírají všechny ty detaily co, kde, jak a proč se stalo...jsou to Nerdi ;-)) ..a já no to v ČR rozhodně chci jít ještě jednou!



2 komentáře:

  1. Ahoj Pavli, díky za každý nový příspěvek, takto jsme v tom všichni s tebou :-)))!!! Drž se a v tom lednu to s tou sedmou epizodou (minimálně s českými titulky) vypadá nadějně :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, ctvrtek 14.1. plati, pocitam s tim :) zdravim do Lipi!

      Vymazat