úterý 22. prosince 2015

Válečka

Dnes je pondělí. Neal odešel ráno do práce a já mám dnes v plánu nedělat NIC, jen hodit nohy nahoru  a odpočívat. Venku je beztak hnusně, prší, zima, takže není důvod se přemáhat k nějakým výkonům.

Dobrodružství dnešního dne:
1. Vylézt ven na balkon do toho hnusu a udělat Vám fotku Chicaga. ✔️
2. Uvařit si kafe. (Pokud nevíte, piju rozpustné Nescafe s mlíkem a medem každé ráno, jinak se nenastartuju). Ok, šmejdím v kuchyni a najdu zrnkové kafe, filtry a mašinu. Namelu množství přiměřeně, vložím filtr, naliju vodu taky přiměřeně, spouštím on/off...žádný problém, jsem přirozený talent! Odskočím si, když se vrátím, tak se z mašiny nějak moc kouří a co ty zvuky? Doprčic, proč nejde zmáčknout on/off? Uááá uhoříméé...třesu mašinou a šup, konvice nebyla správně zastrčená...omg! Tak jó teď teprve se kafe správně překapalo...dop*dele, není tu mlíko...no nic, tak dnes načerno, prosím hlavně, ať to není hrušková voda!! ✔️
3. Oprat si nějaké hadříky. Pračka se sušičkou stojí tak poklidně a mírumilovně v komoře, že je radši nebudu dráždit. Nerada bych Nealovi vytopila byt, s tímto raději počkám na odbornou instruktáž! ✖
4. Dodívat Star Wars Epizoda VI, I, II, III (příprava do kina na nový díl). ✔️
5. Hlavně se dnes moc nepředřít :-) ✔

PS: Jsem ráda, že Vás to tu baví, protože mě to taky baví! Moc zdravím do Zlína a do Brna a do Prahy a do Horoušan a do Lipí a do Příbrami a do Března a do Mexika....všem posílám hubana :-*





2 komentáře:

  1. Paji krásný, líbí moc!!! Užívej si pohodový den. Jinak jsem v sobotu vyrazila do kina a neviděla jsem jediný díl ze Star Wars a užila jsem si to i tak. Hezkou zábavu! Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli, dík za pohotové reportáže :). U nás bojujeme s bacilem, naštěstí jen já a Honza a ne děcko. Jsme ve Zlíně už od neděle, něco pečem, léčím se. Honza přijede zítra. Jestli budem na vánoce zdraví je tedy otázka, tolik novinky:)...

    OdpovědětVymazat