pátek 18. prosince 2015

Andělíček můj strážníček

Jsou dny, kdy nepochybuju, že při mě stojí Andělíček můj strážníček. Právě sedím na letišti v Praze, mířím do US na Vánoce a rozhlížím se kolem, chci prostě vidět, jak vypadá:-)

Když jsme s Nealem plánovali Vánoce a kupovali letenky, bylo horké léto. Naplánovat společných 18 dní, abychom toho co nejvíc viděli a zažili, vyžadovalo jistou dávku trpělivosti. Ovšem konečným výsledkem jsme byli nadšeni.

3 dny New York
4 dny Chicago
3 dny Vánoce v Milwuakee
7 dní na horách Rib Mountains
1 den Green Bay (americky fotbal a kamarádi)

Nejprve jsem já kupovala letenku Praha-New York...přílet 2pm místního času. Pak si koupil letenku Neal, prý že to tam z Chicaga lítá každou hodinu, takže tam chce být dřív než já, aby na mě romanticky čekal. Nějakým nedorozuměním si ale nakonec koupil letenku s příletem do NY v 4:09pm, takže mu jeho gentlemanský záměr nevyšel. Byl z toho tehdy smutný, jak jsme to tak mohli splést. Chtěl si letenku za další peníze změnit, ale přesvědčila jsem ho, že to nemá cenu, že tam na něho ty dvě hodinky na kafíčku počkám. Veřila jsem, že to nějak dopadne, žádná tragédie...A taky že jóó! ...co se nestane dnes ráno na letišti v Praze? Moje letadlo do Vídně má zpoždění. Celkem trnu hrůzou, protože na přestup ve Vídni mám pouze 1 hodinu. Milý pán u odbavení zavazadla se na mě usměje..."slečno, ve Vídni rozhodně přestoupit nestihnete, mohu Vám rovnou zdarma nabídnout změnu letu přes Frankfurt, budete tam ale o dvě hodiny později..." Cha chá, můj nový přílet do New Yorku 4:15pm (23:15h českého času). Takže teď sedím v Praze na letišti, piju kafíčko a těším se na to romanticky-gentlemanské přivítání v Ňjů Jorku :-)))



Žádné komentáře:

Okomentovat