úterý 1. listopadu 2016

Pája Velká Holka

Už su velká holka... snad by se to dalo nazvat aj žena? nebo dáma?
A jak se to pozná? Koupila jsem si černou kabelku, ale takovou tu děsně elegantní a dospěláckou... jakože ne přes rameno nebo na notebook nebo na deset sešitů a tři učebnice. Takovou tu elegantní kabelku, co se do ní nic nevejde, drží se jen tak elegantně za ouška a k teniskám si ju už prostě nevezmu.... Pája Velká Holka!

Ale nemusíte mít o mě strach... jakože bych si třeba koupila podpadky a byla teď děsně no-óbl. Hned druhý den jsem šla zas nakupovat a pořídila jsem si tuto božovskou infantilní kočičkovskou taštičku, kterou teď s sebou tahám úplně všude... a černá kabelka čeká a čeká... až přijde její čas :-D


2 komentáře:

  1. Tak kabelka je krasna, to bude Laduska nadsena :).. Dnes v saline mel pan pres celou kabelu logo puma a Lada celou cestu na neho ukazovala "kocika, kocika!"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A věříš, že když jsem si kabelku kupovala, tak mamka taky říkala, že Laduška bude nadšená :-D

      Vymazat