neděle 13. listopadu 2016

Druhý pohovor

Druhé pozvání na pohovor... po měsíci co jsem tam poslala životopis... hmm ... Je to pozice finančního controllera... tentokrát nenechávám nic náhodě, opakuju si všechno o finanční analýze... rentabilita a likvidita a doba obratu zásob a rozvaha a výsledovka a náklady příštího období atd. atd.... Su nadupaná, jak na státnice :-D

... No ale později zjišťuju, že takové vzevrubné přípravy nebylo třeba! Finanční ředitel, který by byl jako teoreticky můj nadřízený, se totiž neptá skoro na nic. Mumlá, že si myslím, že na mě mluví německy... Trapné chvíle ticha, kdy si teprve čte můj životopis (OMG!!!), vyplňuju mluvením o sobě a o své předchozí práci... ptám se hlavně já, ho skoro nic nezajímá... ??!! A korunu tomu nasadí, když se ho zeptám, proč odchází předchozí controller...." No to víte, je to mladý kluk po škole a už mu ta práce nepřijde zajímavá, chtěl by po dvou letech zkusit něco jiného...". Hledím jak puk, že mi něco takového na plno řekne na pohovoru a pomyslím si, že o takovou práci teda asi taky nemám zájem. Usměju se, rozloučím se... sbohem a šáteček... No nic jdeme dál...

1 komentář:

  1. Hlavně vydrž, je to o trpělivosti a šance přijde. Držím palec!!!!

    OdpovědětVymazat