pátek 11. listopadu 2016

Jak jsem hledala práci

Všichni mi tvrdí, že je dobrá doba na hledání ... moc práce, málo kvalitních lidí... blá blá.
Už  víc jak měsíc odpovídám na inzeráty controllinogové i necontrollingové a zpět mi chodí jen negativní zamítavé odpovědi, nikdo mě nezve ani na pohovor.

Hmm, takže vysvětlení může být několik:

- málo práce?
- hodně kvalitních lidí?
- já nejsu možná moc kvalitní?
- můj životopis není moc kvalitní? ... ok na tom by se dalo zapracovat...
- personální zrovna neměla svůj den?... teda spíš ho zrovna asi měla...
- někdo se jim tam protlačil na tlačenku?... nebo jitrnici? ... HAHA (tady se musíte smát, toto je dnes jediný vtipný moment článku)...
- Nebo nevím, dál už mě žádné kloudné vysvětlení nenapadá... a tak jsem ze zoufalství vtipná i na fejsbůku (a vy mě znáte, vy víte, že ten fejsánek moc nemusím, že tam vložím jednu fotku za uherský rok, béé)... ale třeba se někdo ozve, komu by padla do oka sympatická kosmonautka, héérečka nebo rosnička :-)


1 komentář: