úterý 29. listopadu 2016

Čtvrtý pohovor

Fejsbůková kampaň zabrala. Ozývá se mi bývalý kolega a na jeho doporučení jsem pozvaná na pohovor do AirBank v Brně. Dle popisu na internetu je to pozice nějakého "datového analytika", takže si to představuju nějakou hodně technickou pozici nad dolováním dat a SQL a hodně reportů a nastavování systémů pro reporty... no nejsu z toho moc chytrá! Snad se toho dozvím víc osobně.

Na recepci mě vyzvedává můj nový potenciální šéf. Je to sympatický mužík, pořád úsměv od ucha k uchu... děsně mi někoho připomíná... nevím... Přes kanceláře jdeme do zasedačky, kde se slušně hodinu a půl pohovorově zakecáme. Tentokrát spíš poslouchám já, o tom jak vznikla banka, jaké jsou ambice a plány ke změně, koho hledají, co bych měla dělat a umět... no nakonec jsem velmi mile překvapena! Jedná se o stejnou práci, jako jsem dělala v téčku, akorát bych pracovala s lidma na infolince.
Vzájemně si padáme do oka... vypadá to nadějně... a já su mimojiné ohromena krásným pracovním prostředím. Přes houpačky, sedací vaky a design jako že jsme na ulici si tu připadám jak v českém Silicon Valley (teda aspoň nějak takto hravě, barevně, nenásilně a pohodově si to tam představuju :-)

Na oběd vyrážím ještě tahat nějaké moudra a pak už jen nechám plynout čas na rozmyšlenou... ;-)


3 komentáře:

  1. To jsem nevěděl, že Vrána dělá v Brně..... :-)

    OdpovědětVymazat