čtvrtek 15. prosince 2016

Díra

"...Pájo, jak se máš? co pořád děláš? Máš na blogu zas DÍRU! nic o Tobě nevím!..." :-)

Přátelé, to mě těší... že to tady tak sledujete. Nojo, když se nic neděje nebo mám nějakou blbější náladu, tak není o čem psát. Tento blog je totiž především prostředkem mého nehynoucího smyslu pro humor, že ano :-)... takže nudné nebo zadepkované články zde odmítám psát, a tak radši aj chvílu mlčím...

Pro mé nějvěrnější fanoušky... v Parfums to nakonec nedopadlo. Já jsem asi nezaujala je... a oni zas úplně nezaujali mě, a tak jsem s radostí kývla na nabídku Airbank. Od ledna tedy v Brně hájím novou barvu... zelenou ... protože i banku můžete mít rádi, ha ha :-D


7 komentářů:

  1. Trochu mě vyděsilo, co myslíš tou dírou, ale ok :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha :-) dnes jsem podepsala smlouvu, pomalu roztáčím mozkové závity :-D

      Vymazat
  2. No tak to je paráda!!! Blahopřeju a nezapomeň, "pravou nohou, Štěpánku" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky šéfe :-D Až pojedeš do Brna, tak se stav!

      Vymazat
  3. jupiii, moc gratuluju a drzim palce, at se ti tam libi!! a hezke vanoce, paji :)

    OdpovědětVymazat