středa 28. prosince 2016

PF 2017

Celý rok 2016 byl tak trochu naruby...

Odešla jsem z práce... vyházela jsem většinu šatníku... přestala jsem pít kafe... odstěhovala jsem se z Prahy a pokusila jsem se žít v USA... to se nakonec nepovedlo, a tak po návratu po zbytek roku spím po všech možných gáučích, hostinských a dětských pokojích... pokusila jsem se programovat... začala jsem dělat grafiku a zjistila jsem, že nudit se nebudu, i kdybych celý život nebyla zaměstnaná :-D

Od té doby, co jsem skončila v Téčku, což je teď 9 měsíců, zažívám takové malé těhotenství... ze začátku to byla pohoda, první tři měsíce jsem si užívala... pak to začalo být trošku náročnější, byla ze mě valící se hrouda neurčitým směrem... a poslední trimestr je masakr, začínám toho mít fakt dost, jsem nervově labilní a všechno mi to leze na mozek...  No není divu, zrodit si svůj nový život není jen tak... btw. rodím v pondělí v Brně :-)

Přeju si, aby můj nový rok (život) 2017 byl přátelsky zelený, příjemně překvapivý, dobrodružně cestovatelský, vtipně kreativní a zdravotně nezávadný :-D

A Vám všem přeju rok vysmátý a pruhovaný... (v případě nějakých pochybností => na obrázku je smějící se zebra... a ty pruhy jsou jen takový vtípek, neznamená to, že vás posílám do vězení :-)



4 komentáře:

  1. ...a kromě toho připíjím na tvůj blog a přeji mu spoustu vtipných příspěvků i v roce 2017!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, už se těším na nástup do práce... to jistě s sebou ponese i vtipné příhody :-)

      Vymazat
  2. Pavlí krásný nový rok. Přeju a přejeme Ti jen a jen to nejlepší, hodně zdraví, radosti a humoru. A děkuju jednak za PFko, který udělalo radost velikou a potom i za tenhle blog. Je to hrozně milý, vtipný, osvěžující a doufám, že v něm budeš pokračovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, moc děkuju za vše!
      A budu psát a psát dál, protože mě to děsně baví a protože nemůžu zklamat své věrné fanoušky-čtenáře ;-)

      Vymazat