čtvrtek 22. prosince 2016

Šťastné a veselé!


  • Všechny dárky jsem letos nakoupila přes internet a ještě v listopadu. Žádnou tlačenici v obchodě letos nehodlám absolvovat!... Dva dny před Štědrým dnem babička... "...stavíme se v Kauflandu? potřebovala bych tam pár věcí...". Oukééj... tak boj začal už na parkovišti, kde jsem půl hodiny kroužila a hledala místo na parkování. V obchodě jsem lokýtkovala o 106 a prodírala se davem další hodinu... o frontě na pokladnu radši ani nemluvím! Hehe, tak šťastné a veselé! :-)
  • Myslela jsem, že vánoční úklid se mě letos netýká... jsem furt někde jen tak "na návštěvě", a tak jsem přeci nechtěla nikomu do těch domácích prací kecat ;-) Zkrátka jsem doufala, že se z toho vyvlíknu... a ono nééé... tolik oken jako letos jsem snad neumyla ze celý svůj živóót, haha... A umývám stylově, babča vytáhla gumové operační rukavice z roku 1978 :-).
  • Letos poprvé jsem po dlouhé době bez T-Mobile Vánočního večírku. Tradice seznamování se pomocí "škemrání" kuponků na Mojito mi letos chyběla. Naštěstí mě zachránil můj šéf, který mě přijel navštívit (bohužel autem)... a tak jsem se sama picla chi,... ovšem ve společnosti svého nejlepšího doprovodu (jéjda kolikrát tééén mě vedl domůůů z večírkůůů, díky šéfe :-D).


Žádné komentáře:

Okomentovat