neděle 1. ledna 2017

Zelenáčem

Je 8h ráno, to normálně ještě spím ;-), ale dnes nasedám na šalinu... mířím na hlavní nádraží v Brně, když najednou mi někdo řve do ucha...
...ty Pičo Zkurvená...!
...Ty Pííííčo Zkurrrvenááá...!!!!!
... Vyřvává nějaký pobuda do telefonu vedle mě............................ a najednou jsem vzhůru! :-D

Jedu do Prahy, mám tam první školení pro zelenáče.

Zelenáč = začátečník, zobák, cucák... (dle různých výkladů na internetu).

Takto "vtipně" mě poslední týden oslovuje milá paní z HR v AirBank. Domlouvá s námi nováčky úvodní 2-denní školení, které se koná v Praze.

HR: ... Dobrý den, volám, abych si ověřila, že chcete zajistit ubytování v Praze na celý příští týden?
Já: ... cože? o tom nic nevím... mám informaci, že by to mělo trvat jen dva dny... ?!?!
HR: ... Aha... a vy jste přijata na jakou pozici?... a jaké školení se vás týká? ... a kdo je váš nadřízený?
Já: ... to se ptáte vy mě?!? .... hmmm, to nám to pěkně začínááááá, cha cháá (pomyslím si :-)...

Paní si cosi kdesi ověřuje a pak posílá e-majlem instrukce. Nástup v pondělí v 9h ráno, večer jeden nocleh, v úterý druhý školící den a večer zpátky do Brna.... Spočítám si, že bych musela v pondělí ráno vstávat ve 4h a chce se mi omdlít, bééé :-( a tak se dožaduju noclehu i v neděli. Asi za hodinu přijde oslavný e-mail na všechny zelenáče, že ranní start je posunut v pondělí až na 10h, takže si můžeme pospat o celou jednu hodinu déle!!... juchůůůů!!.... no to je bombaáá!!! Takže nemusím vstávat ve 4h ale v 5h?... ufff, to se mi fááákt ulevilóóó... béééé :-((( No nic, tak zas budu v neděli oxidovat u někoho na gáuči, co se dá dělat...

Navíc čumím na stránky hotelu, abych se mrkla, jak to tam vypadá a taky abych tam trefila. Už v e-majlu je info, že jsme ubytovaní po dvou ve 2-lůžkových pokojích. A teď když vidím ty fotky... ehm... všechny pokoje mají manželskou postel!!! no tak to jsem teda zvědavá, s kým si budu romanticky užívat první den svého pracovního dne v Airbank?!?! To jsem teda netušila, jaké různé benefity mi tato seriózní práce v bance přinese! :-D :-D :-D


3 komentáře:

  1. No vidíš, co všechno obnáší nástup do práce :-) A to je teprve začátek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A člověk by si myslel, že čím dýl seš v AirBank, tím seš zelenější :)..

    OdpovědětVymazat