čtvrtek 12. ledna 2017

Sbohem růžová

Eště do včerejška jsem byla růžová... teda jako u Týmobajlu na předplacené twist kartě. Věděla jsem, že s novou prací nejspíš získám i nějaký nový zaměstnanecký tarif, a tak jsem to prostě neřešila. Pár týdnů zpátky jsem se potřebovala přopojit na internet, a tak jsem si aktivovala jednorázový datový balíček, který se ale nejspíš zasekl někde v meziprostoru, protože se furt každý týden samovolně obnovuje a užírá mi můj drahocenný kredit... a nikdo neví, jak to zrušit, žádné deaktivační smsky nefungují ani infolinka, ani tajné kontakty, prostě nikdo nic neví...

... ode dneška jsem u O2. Celá Air Bank tam je. Jsem nadšená, jak jednoduché tu všechno je...prý "Jestli budete potřebovat víc dat, tak se stavte a já Vám ten tarif navýším..." vysvětluje mi milá paní a já stojím, čumím jak puk a v úžasu přikyvuju... "....jasně, kdyžtak přijdu, hehe.." :-)

A dnes ráno už mě vítá modrý operátor ve své síti... a najednou smska z Týmobajlu... "Obnovili jsme Vám aktivaci datového balíčku na týden... blá bláá". No tak to vypadá, že mě Týmobajl nehodlá jen tak pustit. Ale já to chápu, taky se mi bude po magentové stýskat ;-)


6 komentářů:

  1. no řekni mi, kdo to má, dva datový balíčky od různých operátorů zároveň.... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. v té růžové ti to sekne :-) m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať jsi, kdo jsi, díky m. :-)

      Vymazat
    2. Macin, jméno mé :-) a nemáš zač :-) Jsi mi připomněla jednu herečku, ale stejně jako na heslo si nemůžu vzpomenout na její jméno. Šestinedělí je prostě stav "vygumováno"....

      Vymazat