čtvrtek 24. listopadu 2016

Třetí pohovor

Sedíme si tak ve Valencii na zahrádce, sluníčko mi hřeje do zad a telefonát z Brna... prý jestli bych nechtěla přijít na pohovor do Notino (dříve Parfums.cz)... a já? no jasně! Chtěla jsem do pricingu (cenotvorby), ale tam je mě prý škoda... (jééé fááákt? takové to malé zahřátí, že jako někdo oceňuje aspoň vzdáleně mé kvality :-). Do e-mailu dostávám popis pozice pro Nákupčí - specialista, na kterou bych se jim prý hodila víc. Pročítám to a nejvíc mě v náplni práce zaujímá => komunikace s dodavateli od New Yorku až po Dubaj a taky potřebná flexibilita, prý občas je potřeba za nima taky zajet utužit vztahy a vyjednat podmínky.... oukééééj, nou problééééém!! :-)

Den předem se jako vždy svědomitě připravuju na pohovor. Gůgluju všemožné informace, kterými později oslňuji slečnu personální... zkoumám všechny možné kosmetické značky a brouzdám po jejich e-shopu notino. Rovnou tvořím drobnou objednávku k Vánocům (jo, tím se taky na pohovoru chlubím:) a musím si sama pro sebe říct, že taková voňavá práce by se mi asi líbila.

Pohovor je prima, konečně profesionální přístup, povídáme hodinu a půl... je to trošku složitější, protože konzultujeme 3 možné pozice. Pricing zavrhujeme, byla by to pro mě asi nuda... nákup už je zajímavější, ale s tím cestováním to asi tak horké nebude... spíš bych komunikovala e-mailem a hlídala si cenu vs. marži u 3000 produktů... ještě je ve vzduchu pozice finančního controllera, ale ta není ani oficiálně vypsaná... No vzájemně si dáme čas na promyšlenou a příští týden si zavoláme... Na závěr mě dorazí informace, že jsou tu jen 4 týdny dovolené (to nedám!) a jdu domů...

Odpoledne si jdu osobně vyzvednout svoji objednávku z e-shopu notino.cz. Klasicky musím na výdejním místě napřed v automatu zaplatit, pak mi teprve zboží vydají... jen náhodou zahlídnu, že to má růžovou barvu, ale já chtěla modrou! Rovnou u pultíku tedy reklamuji, že to nechci... fakt nesnáším ten moment, kdy jsem to před 5 sekundami zaplatila a když nejsem spokojená, musím projít celým procesem reklamace, kdy mi vrátí peníze až za několik dní! Tak prý si mám objednávku zadat ještě jednou... sama z domu... cože? tak to bych čekala trošku jiné řešení, než že mě pošlou domů bez dárku i bez peněz?!?!?! Ehm, tak to jsem zvědavá, co si příští týden zavoláme.

5 komentářů:

  1. Mohl bych se zeptat, jak celý pohovor probíhal a jak to nakonec dopadlo? Příští týden jdu také na pohovor na pozici specialista cenotvorby. Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cely pohovor byl prima. Hodne se ptali, co vim o Notino, kolik maji produktu a kolik maji zamestnancu, do kolika zemi prodavaji atd. Pak klasicky HR pohovor, co jsem delala, jak me to bavilo, jake je moje vysnene povolani, co je pro me v praci dulezite, jak bych se charakterizovala, chvili jsme mluvili i anglicky atd. atd.
      Sla jsem do druheho kola, tam jsem vyhorela na praktickem testu, takze me nakonec nevzali. Ale jejich zpusob komunikace se mi taky moc nelibil, klidne se ozvali az po tydnu, pak jsem je musela o vysledek urgovat ja atd. Takze nakonec jsem asi rada, ze jsem tam neskoncila.

      Vymazat
  2. Ahoj, muzu se prosim zeptat, ceho se tykal ten praktický test?
    Děkuji a mej se pekne.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé... v r.2004 jsem tam dělala pohovor a probíhal stejně.. to jako fakt!!!
    Tomu říkám "pokrok"... ��
    Jsem ráda, že jsem tam neskončila. ��

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, a o čem jste prosím mluvili v té angličtině?

    OdpovědětVymazat