čtvrtek 17. listopadu 2016

Valencia - počasí

Z Frankfurtu jsme vychytaly parádní letenky do Valencie, a tak vyrážíme do Španělska za teplíčkem a za sluníčkem. Původní plán zůstat na prodloužený víkend prodlužujeme o dva dny a je z toho výlet na necelý týden.

Předpověď počasí sleduju už hodně dopředu... sbalit se je docela oříšek. Jedu s příručním kufrem, do kterého musím zabalit věci na zima-první-sníh v ČR, ale taky věci na jaro-léto-přes-20-stupňů ve Valencii. Do letadla ve Frankfurtu nasedám v kabátě, zahalená do čepice a šály až po uši. Ve Valencii vystupuju skoro v tričku a vytahuju sluneční brýle, jak mi to sluníčko pere do ksichtu :-) Toto nadšení mi vydrží asi půl hodiny... tak dlouho totiž trvá, než se začne stmívat. Když se ubytujeme a vyrážíme na pláž, dát si nějakou večeři a skleničku, ochladí se tak, že kozačky a protivětrová čepice už jsou mi zase dobré... ehm...

Druhý den vyrážíme do města na lehko... já jen tak v teniskách a džisce... no bez šátku na krku ani rana!... a tak si vyhříváme kostičky na každém slunečném místě... zas takový hic, jak jsem si myslela, teda není. Sakryš a já mám v kufru šaty a sukně a tílka... to jsem se teda trochu sekla... no neva celý týden se má postupně oteplovat, tak to třeba ještě vytáhnu :-)



1 komentář:

  1. Viva la vida!!! Užijte si co možná nejteplejší listopadovou Valencii!!!

    OdpovědětVymazat