úterý 7. června 2016

Selfíčko s jelenem

Neal (po cestě kamsi): Zlato, nebude Ti vadit, když se ještě stavíme v Bass Pro Shopu?
Já: Jasněže neva. Co to je?
Neal: To je outdoorový obchod.
Já (vzrušeně): Supér!

... Mám ráda tyto obchody, kde prodávají oblečení a vybavení na túry, na hory a do kempu... dycky si prohlížím, jakou další lžičko-vidličku či skládací hrníček bych si na své expedice koupila :-) Ovšem zde, ve státě Illinois, "outdoorový obchod" znamená něco úplně jiného... je to místo, kde si můžete udělat selfíčko s jelenem :-D



4 komentáře:

  1. Tak kdy vyrážíte na lov? A co budete lovit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Neal si dělal ze mě srandu, že prý jestli nechci koupit pistolku... ale byli jsme tam naštěstí kvůli rybářskému vybavení... :-)

      Vymazat
  2. Tak todle jsem nevidela ani na mysliveckem veletrhu :)))

    OdpovědětVymazat