neděle 26. června 2016

Bye Bye Chicago

V sobotu balím kufry a jedu na letiště. Po třech měsících v Chicagu jedu zpět do ČR. Mám pocit, že jsem tu byla tak rok... když jsem v dubnu přijížděla, sněžilo, teď je hic k zbláznění!

V jakém stavu, že to odjíždím/ přijíždím?
  • Jsem odpočinutá, vyvýletovaná, uzážitkovaná a ostříhaná...
  • Mám pár pěkných kousků ve své garderóbě a nový cestovní kartáček na zuby :-)
  • Moje nová žrací úchylka je Guacamole. Ano, musela jsem odjet až do USA, abych objevila tuto pochoutku z avokáda :-)
  • Crab Legs neboli Krabí nohy jsou prostě delikatesa nejvyššího kalibru. Jsem rozhodnutá objevit i v ČR obchod, kde se prodávají!
  • Bohužel jsem neodolala ani jiným americkým dobrotám, a tak to začíná být prvidlem, že opět přijíždím s pochroumaným zažíváním.
  • Po šesti letech singl života mám spoustu nových zkušeností, co to znamená žít v páru :-D :-D
  • Anglicky plácám páté přes deváté... ale pokroky jsou vidět, z čehož mám radost! :-)
  • Skoro celou 1/4 kufru zabírají dárky. Tentokrát jsem to trochu přehnala, ale když vy jste všichni tak boží! :-D
  • A heslo výletu? "Zííítřek neexistujéééé!!



4 komentáře: