sobota 18. června 2016

Radovánky před odjezdem

Poslední den před odjezdem užíváme posledních radovánek.
Nejvíc nás baví kolo, a tak naposledy sedláme modráka a vyrážíme k Museum Science and Industry. Je to 30-ti kilometrový okruh směrem na jih, který končí na prima pláži. Dáváme si tam drobný oběd a pak relaxujeme a opalujeme se. Cestou zpět je tak silný protivítr, že domů přijíždíme vyřízené jak po Tour de France. Navíc s tou opalovačkou jsem to trochu přehnala, vypadám jak rajče a mám lehké příznaky úpalu. Neupadám ale na mysli, večer to rozháním na drinku v divadle. Jdeme na komedii #DateMe a celý večer se tak bavíme na účet on-line seznamek a on-line randění :-)

V sobotu už následuje jen balení kufrů, luxusní oběd na rozloučenou a frčíme na letiště. Máme štěstí, že jsme vyrazili s velkým předstihem, jak zjišťujeme v odletové hale, jsme na špatném terminálu! Naštěstí meziterminálový vlak je za rohem, a tak po odbavení už jen máváme, já zamačkávám slzu... a návštěva je fuč! báj báj, sí jů sůůn (Pokud by to nebylo z kontextu úplně zřejmé, já zatím zůstávám :-)



2 komentáře:

  1. Je pravda, že na první pohled mi nebylo jasné, jestli balíš kufry taky.... takže díky za vysvětlení na konci :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem to hned nepochopila :-D Jinak moc pěkné jste si to holky užily :-)

    OdpovědětVymazat