čtvrtek 9. června 2016

Jak jsem se jela pomodlit

Bahá'í House of Worship je místo, kam se mohou přijít pomodlit lidé bez ohledu na své náboženské vyznání. Je to místo, které je architektonicky postaveno tak, aby bylo "neutrální" pro všechny věřící lidi na světě.... Jakože půdorys ve tvaru 9-ti-úhelníku (prý existuje 9 náboženství, je to možné?), taky žádné malby ani sochy, jen drobné dekorace ve tvaru symbolů jednotlivých náboženství jako hvězdy, kříže, půlměsíce apod. Těchto domů je po celém světě zatím 8 kousků a staví se další a další. Pokud by Vás toto téma "Šíření náboženského míru po světě" více zajímalo, můžete dále prostudovat zde.

Kdybych bývala byla věřící a kdybych bývala byla vyznávala nějaké to náboženství, tak bych se bývala byla jistě jezdila modlit do Bahá'í House of Worship v Chicagu. Protože ale věřím hlavně v Zážitkového a Cestovatelského Boha, tak jsem se na tuto krásnou stavbu jela podívat hlavně jako turistka... ale jó, když jsem seděla tam vevnitř, tak mi to nedalo a jakousi tu osobní motlidbičku jsem taky hodila ;-)




1 komentář:

  1. Hlavně se nenech zkonvertovat na jinou než zážitkovou a cestovatelskou víru :-)))))

    OdpovědětVymazat