sobota 4. června 2016

BoHo

Bohemian House, neboli ve zkratce BoHo, je restaurace ve stylu Střední Evropy... Servírujeme pokrmy inspirované kuchyní Německa, Rakouska, Maďarska a České Republiky... vysvětluje číšník na přivítanou. Potutelně se usmívám a v duchu jsem na to teda dost zvědavá, jestlipak tady budou mít smažák, vepřo nebo svíčkovou s pěti knedlama ja?

Neal si objednává Plzničku a několikrát mi s úsměvem oznamuje, že se cítí, jak v Praze :-) Já, jelikož v lístku nenacházím žádné české víno, objenávám Chardonnay z Francie a citím se spíš jak někde v Uhrách, ja, zó šén, wunderbáár! (totok je jako pokus o němčinu:).

Restaurace je fakt krásná, interiér zajímavý, českého však nevidím nic... leda až jemně zamžourám na koutek se starožitostmi, kde vidím starý mlýnek na maso, který myslím ještě používá moje babička. Ani na lístku nic jako super-českého nevidím, jen jakási Czech Duck (kachna). Toť vše, ale nevááá!

K večeři si necháváme servírovat:
Předkrm - Uzený zlatý pstruh (vynikající, oba si mlaskáme)
Hlavní chod 1 - Špecle s chřestem, houbami a ementálem. (jóó, dobrý)
Hlavní chod 2 - Chicken Paprikash (neboli Kuře na paprice). (Totok mi úplně moc nejede, bo je to spíš dost maďarsky palivé, Neal je spokojen)...

Všechno je děsně těžké, jsme nacpaní k prasknutí, a tak si pro slehnutí jdeme ještě po cestě domů pro dezert => Zmrzlinový sendvič, neboli zmrzlina v koblize... lu-xu-s-ní!! :-)

Tadyk více fotek na stránkách restaurace.
Tadyk pár fotek ode mě.


2 komentáře:

  1. Chicken paprikash..... to si představím něco jako kuřecí goulash :-) tak je pravda, že se to pokrmově té naší zemičce blíží :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já znám Kuře na paprice jen z kolejí. Kupovali jsme to v instatní podobě ze sáčku, byl to celkem blivajz a s tímto pokrmem to rozhodně nemělo společného lautr nic :-)

      Vymazat