pátek 24. června 2016

Reportérka

Česká Republika je vlastně naprsto úžasné místo k žití. To si člověk uvědomí, až když přežije několikáté varování přírodní katastrofy. Včera na mě na fejsbůku vyskočilo varování před možným Tornádem v Chicagu.
Já: Wow! To si musím vyfotit! :-D

A tak jako správná reportérka startuju foťák a video a snažím se zachytit atmosféru celého večera.

20:12 - Venku je dost hnusně. Mraky jsou dramatické, začíná se bouřit. Stojím na balkóně v pyžamu.
20:17 - Natáčím video "Ticho před bouří".
20:29 - Začíná pršet. Dost hřmí a blýská se... rozhodně musím mít fotku blesku!
20:31 - Obouvám boty do vody. Beru deštník...
20:32 - Leje jak z konve, deštník je blbý nápad. Beru nepromokavou bundu.
20:33 - Stojím na balkóně v lijáku, abych si udělala fotku blesku.
20:43 - Mám asi 200 fotek, na žádné není vidět blesk. 
20:44 - Jsem mokrá až za ušima. Doufám, že jsem neutopila telefon!
20:45 - Neal se na mě pobaveně dívá, jestli jsem nespadla z višně :-)
20:46 - Wow, leje a blýská se pořád víc. Sakryš, teď by ty fotky byly asi lepší... už ven nejdu :-)
20:47 - Stojím za oknem a snažím se udělat video aspoň z domu.
20:48 - Neala to taky zaujalo, jde se za mnou podívat... Zlato, proč je tu všude tak mokro?
20:50 - Obě okna ucpáváme starýma ručníkama, voda nám teče do bytu proudem :-D
20:52 - Tak Tornádo si asi dneska nevyfotím :-(



2 komentáře:

  1. My měli v sobotu kroupy cca 2cm velké.....ale do domu nám naštěstí nic nenateklo. Tak doufám, že škody byly minimální....

    OdpovědětVymazat