čtvrtek 3. srpna 2017

Červencová výzva

Začala jsem běhat. Už zase :-)

Výhody jsou jasné:
1. Mám to hned před barákem
2. Nic se za to neplatí
3. A eště se po tom hubne!!!!!!!!

Od loňska mám krásné boty a další príma oblečky. A tak se fintím a vyrážím... běžím asi pět minut, su červená jak rak, dusím se nedostatkem kyslíku a setřepávám z nohy nejednoho štěkajícího psa. Mám pocit, že bych potřebovala první pomoc, ale všichni kolem se na mě dívají, a tak další půl hodinu předstírám, že jsem naprosto v pohodě a děsně cool! Takto nějak vypadal můj první letošní běh... :-)

Připadala jsem si dost vtipně a tušila jsem, že z toho bude minimálně zábavný článek na blog, a tak jsem šla běhat znovu a pak ještě jednou a pak ještě párkát a tak nějak mě to začalo bavit. Abych se podpořila, vymyslela jsem si na červenec lehkou motivaci, díky které jsem  uběhla celkem 30km. Jako není to úplně mega, ale když si vezmu, že jsem půlku měsíce byla někde v trapu, že mám milion dalších aktivit, že su zaneprázdněná super-teta a že můj běh je stále tak trochu indiánský (100 kroků běžím a 100 kroků jdu), tak se musím pochválit... su BOREC :-)


1 komentář:

  1. Paji, dělá mi radost, že Tě běh začal bavit ;-) Každopádně že běháš indiánským během se nemáš za co stydět, každý nějak začínal a tenhle indian je stokrát lepší, než ten z nedávného příspěvku. Měj se krásně. ;-)

    OdpovědětVymazat