pátek 25. srpna 2017

Výlet na koupačku

Na Madeiře není moc typických pláží. Většinou jsou malinké, oblázkové nebo těžko dostupné. No, my jsme přijely hlavně chodit po horách, takže cajk:-), ale kdo by se aspoň na jeden den nevyvalil na písek jako správný vorvaň že:-)

A tak vyrážíme trajektem na výlet na vedlejší ostrov Porto Santo, který je proslulý svoji několikakilometrovou pláží se zlatým pískem. Už od rána dost fouká, je zataženo a tak nějak to vůbec na koupačku nevypadá. No nic, lístky jsme koupily předem, takže jedem za každého počasí...

Jo, celý den je zataženo, slunko prostě dneska nevyleze. Vlastně je to fajn, že není pařák. Můžem se úplně normálně projít po pláži, zajít na dobrý oběd a lehnout do písku, aniž bych se bála, že dostanu úžeh. Je to pohodička, do studeného moře sice nevlezu, ale na pláži dospávám svoje brzké ranní vstávání... chrrrrrrr pššíííí

A pak se to stane. Balíme se k odchodu a najednou na sebe čumím, že su jakási červená!!!! OMG!!! Jakože sem se spálila přes mraky?? No vůbec mě nenapadlo se mazat... taková začátečnická chyba!! Vypadám srandovně, nejenže jsem si luxusně vypálila plavky, eště na nohách sem měla nasypaný písek, takže tam mám od slunka dobré mapy... no tak snad mě zachrání můj proti-spáleninový krém z lékárny... ale dala bych si facku!!:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat