pátek 18. srpna 2017

Olá Madeira

Jako to, že má Madeira nějaké nebezpečné letiště pod skálou... to už jsem kdysi slyšela. Pak jsem na to úspěšně zapomněla. A teď když jsem se chystala na svoji prázdninovou dovolenou... nejeden dobrák mi to přejícně připomněl:-)

Preventivně teda hledím na seriál o nebezpečných letištích... díl s názvem Funchal... a dozvídám se, že letiště už dávno prodloužili, takže problémem jsou JEN větry, které nad přistávací plochou tvoří turbulence... ehm... ale není se čeho bát, piloti sem můžou jen se speciálním výcvikem... a kdyby něco... v nejhorším nás vyhodí na vedlejším ostrově Porto Santo, takže cajk!

Sem blázen, na let se děsně těším a věřím, že to bude každopádně zážitek!! a jako správná blogerka sem vám to přistání natočila. V tomto 4 minutovém videu to není úplně poznat, ale ve všech momentech, kdy Terka ječí a kdy já úplně neovládám telefon, to s náma teda pěkně lomcuje:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat