úterý 25. července 2017

Proč je nejlepší cestovat s dětma!

  • No tak když se balíme na náš každoroční babinec, nemůže žádná Kabourkovic princezna přece chybět a tak balíme všechny prcky a vyrážíme na výlet... tentokrát na Dolní Moravu.
  • S dětma je to všechno jakési hezčí a luxusnější... člověk by normálně spal někde v ubytovně nebo ve stanu, ale s těma malochama si zkrátka dopřeje větší pohodlí. A tak letos rezervujeme krásný apartmán v penzionu Terezka, s velkou vnitřní hernou pro děcka a venkovníma průlezkama a trampolínou a ohništěm... a máme se jak v bavlnce!
  • I ten program je s dětma jakýsi pestřejší... šak to znáte, prcci chvilku na místě neposedí, a tak vymýšlíte furt nějaké hry a zábavy... a to musím uznat, že na Dolní Moravě je toho spousta. Všechny možné skákací hrady, trampolíny, lanovka na kopec, stezka v oblacích (vhodná i pro kočárek a malé prcky), pak krásný vodní svět, pískový svět, lesní zážitkový park... A to nemluvím o parádní šmoulí zmrzlině!!! :-)
  • S dětma je člověk jaksi odvážnější... jako když jsem lezla na tu Stezku v oblacích, tak se mi celkem třepaly kolena závratí, ale s Laduškou, která odvážně vlezla i na tu síť úplně nahoře, jsem to zvládla na jedničku. Taky na tobogán bych asi nešla... trošku mi to způsobuje klaustrofobické stavy tam vevnitř v té trubce.... ale když jde o zábavu v termálním aquaparku, tak se seberu a svištíme si to dolů jedna báseň :-)
  • Na dovolené s dětma si člověk krásně odpočine, protože největší pařbou se stává jedno večerní Frisco a pak hned po večerníčku celá posádka odpadá do komatu k minimálně destihodinovému spánku :-)
  • Výlet s dětma je skvělý na fyzičku. Pořád nějaké malé závaží někam zvedat, nosit, držet, přemisťovat, plus kočárek do kopce, z kopce, v lese po šutrech a kořenech.... óóó moje bicepsy a tricepsy a další -cepsy se mají!!... A navíc ta odměna, když nesu malou princeznu na hrudi a ona usne, protože je jí u mě tak dobře... a spokojeně spinká celou cestu od lanovky až do pokojíčku. A nebo ta druhá princezna, když ji nesu za krkem a ona mě furt pusinkuje a říkáme si, kdo je čí větší miláček... a táááák :-)
  • A co je největší bonus... i když se na cestě přihodí něco nepříjemného a člověku by se po škaredém pádu chtělo spíš brečet, tak ty děti jsou tak úžasné bytosti, že to začnou komentovat a konejšit a pak se snaží zakopnutou babičku zvedat zpátky na nohy... to se pak chce člověku spíš smát než brečet a hned je veselo... a tak to má být!! S dětma je na cestách prostě sranda a bez nich by to byla vlastně nudááááá :-D


2 komentáře:

  1. Jééé, to rád vidím, že se vám na Dolní Moravě líbilo, taky to tam mám rád...

    OdpovědětVymazat