neděle 16. července 2017

Lekce trpělivosti a vyjednávání

Laduško, už je večer, pojď si umýt zuby... (žádná reakce)...
Laduško, já si jdu umýt zuby, jdeš se mnou? (snažím se nadšený tón, jakože to bude legrace... žádná reakce...)
Tak já jdu teda asi sama... já už fakt jdůů-ůů... (umyju si zuby sama a vracím se)...
Laduško, stopneme tu pohádku a až se vrátíš a převlečeš se do pyžámka, tak se na to můžeš dodívat, jo?... (žádná reakce...)
Násilím zavírám počítač a velím... do koupelny! lehký záchvat vzteku odrážím...
...válet na zemi ti moc nepomůže, ale pomohlo by ti, jít si umýt zuby, co?
Kupodivu jde se mnou, umyjeme zuby, jdeme zpátky a oblíknem pyžamo.
Laduška chce před spaním ješt napít... podám jí čaj a celá se zlije... omg! Ještě má v batůžku nabalené tepláky s tričkem... no nic vyslíkáme mokré pyžamo, to jde celkem snadno, ale do tepláků se oblíct nechce... néééé, to není pyžámkóóó... to není na spanííííí.... néééé. Laduško, já tady nemám žádné jiné pyžámko..... néééé, to není na spaníííí, to není pyžámkóóó, odmítá se obléct a zakrývá se pod peřinu. Laduško, dyť ti bude zima, podívej jaké tu mám krásné pruhované tepláčky a růůůůžovéééé tričko, jéééjda, kdybych se tak já do něho vešla, já bych si ho hned oblíkla... (snažím se si ho narvat jakože na hlavu)... jééjda to je malé, ale tak ty by ses do něho asi vešla, že? ukaž, můžu to zkusit... jéééžiš, my jsme zapomněly na tu pohádku.... mluvím o pohádce, abych zamluvila fakt, že ji soukám do tepláků a honem pouštím další díl O chytré kmotře Lišce... Ufff... když je dítě poklizené, jdu se převlíct i já. Oblíkám si noční košili a to je chyba, naše Laduška totiž miluje sukýnky a šatičky... jááá chci taky spinkat v šatech!!! a začíná si vyslíkat ty tepláky, co jsem jí tak pracně soukala... OMG!... prvním rychlým přískokem hledám sukýnku, co v ní odpoledne přišla, a druhým rychlým chmatem zachytávám tepláky v půlce zadku... nabízím, že si může na tepláky obléct ještě tu červenou sukni... dívám se nadšeně (jakože nejlepší nápad a největší legrace), po chvilce váhání přijímá a konečně jde ve svém nočním super-modelu chrnět :-)
Máme tady veselo u tety Páji v domečku :-)


2 komentáře:

  1. ....a to máš jen jednu na jednu noc :-) ale přesně tak to funguje, vítej teto :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, šak už se těším, až bude Dianka větší a budeme tu vegetit ve třech... to bude teprve legrace :-)

      Vymazat