úterý 18. července 2017

Týden mlčení a ignorace

Začalo to v restauraci, kde dojídáme oběd a chceme zaplatit... Čekáme celkem dlouho, nikdo nás nejde zkasírovat... a tak zvedám ruku a mávám na číšníka... nevidí mě... a tak znova mávám... nic... máchám rukama jak roztleskávačka, až si všimnu, že ten chlap mě úmyslně ignoruje a obsluhuje všechny kolem mě... WTF? nechápu, nerozumím!!!

Pokračování ve čtvrtek... mluvím s kamarádem "...jééé, já zrovna jedu do Brna a tak rád bych tě viděl, ale úplně nevím, jestli to stihnu... tak já se ozvu, jak budu stíhat... " v pátek nic, v sobotu žádná zpráva, v neděli taky nic... dodnes nic... mlčí a ignoruje... nechápu... jako měla jsem i jiný program, nečekala jsem doma u telefonu.... ale taky by ti ruka neupadla, kdybys napsal zprávu, že nepřijedeš :-P

A jako naprostý vrchol ignorace... pamatujete Amíka, co jsem s ním chodila? Jaká to byla velká láska přes oceán? Jaká to byla Love Story jak z nějakého filmu? jak jsme si denně volali a psali, jak jsem kvůli němu odešla z práce, z Prahy, z ČR... abych žila v Chicagu?... ehm... Tak ten se se mnou před rokem rozešel mlčky a ignorantsky. Prostě přestal komunikovat... a když jsem ho pak donutila, abysme si zavolali, tak mi jen bez velkého vysvětlení oznámil, že už nemám jezdit... Asi bych si po tom všem představovala trošku obsáhlejší rozbor, ale nebyl zájem něco vysvětlovat, takže hotovo, šmitec, koheu! Celý rok jsme si nenapsali... až do včera... přání k narozeninám, jakože hepy brzdy!! Znáte messanger, aplikace na posílání zpráv přes fejsbůk? jak tam jde vidět, kdo si co a kdy přečetl?(prostě appka bonzačka)... tak tam jsem mu poslala přáníčko a Neal doteď dělá, že mu nic nepřišlo a nic nečetl... přitom já vidím, že je online... co z toho plyne? jasná a ultimátní ignorace mojí osoby... naprosto nechápu! nerozumím! něpaněmáju! nemám slov!
No neboj, nebudu se už vtírat... když jsem tak nesnesitelná stíhačka, která jednou za rok prudí s nějakým narozeninovým přáním!

PS: Prosimvás, kdyby vás někoho napadlo nějaké vysvětlení, dejte mi prosím vědět... ráda bych tomu všemu aspoň trošičku porozuměla.


2 komentáře:

  1. Jsou to jen chlapi, nad tím nemá cenu přemýšlet :-*
    macin

    OdpovědětVymazat